نامزد جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا: باید ارز دیجیتال ذخیره کنیم!

نامزد جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا: باید ارز دیجیتال ذخیره کنیم!

بلیک مسترز، نامزد حزب جمهوری خواه مجلس آتی سنای آمریکا طی یک اظهار نظر اعلام کرده است که دولت آمریکا باید ارزهای دیجیتال مناسب از جمله بیت کوین را خریداری کند . به نوعی بلیک مسترز معتقد است که دولت آمریکا باید به بیت کوین به دید یک ارز ذخیره ای نگاه کند.

به گزارش u.today بلیک مسترز با اشاره به این که چین سیاست های سرکوب کننده ای در برابر بیت کوین و ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده می توان از این فرصت استفاده کرد و با ذخیره مقدار قابل توجهی بیت کوین عملا برنده جنگ اقتصادی آینده بود.

 

[irp posts=”47876″ name=”بیت کوین زمین جنگ جدید آمریکا و چین”]

البته باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که بلیک مسترز هنوز به عنوان نامزد سنای آمریکا شناخته می شود و در کارزار تبلیغات و انتخابات است. از این رو می توان حدس زد که این سخنان کمی رنگ و بوی تبلیغاتی داشته باشد. بلیک مسترز حتی اعلام کرده است که هر نوع کمک بیت کوینی را نیز می پذیرد!

اما به طور کلی هفته گذشته نیز شهردار میامی سخنانی مشابه بلیک مسترز داشت و اعلام کرد که باید به ارزهای دیجیتال و بیت کوین احترام بگذاریم. روز گذشته نیز خزانه دار سابق آمریکا از ریپل حمایت کرد و آن را ارز دیجیتال قابل اعتمادی دانست. بنابراین به طور کلی می توان گفت که سیاست مدارهای فعلی، گذشته یا آینده آمریکا نسبت به ارزهای دیجیتال خوش بین هستند. به خصوص این که این ارزها توسط دولت چین سرکوب شده است و این از نظر آمریکایی ها می تواند یک فرصت مناسب برای پیشی گرفتن از رقیب جدید خودشان باشد.

 

[irp posts=”47847″ name=”آلایندگی بیت کوین رکورد زد!”]

با این وجود به نظر می رسد جنگ میان اقتصاد آمریکا و چین به ارزهای دیجیتال گره خورده است. اگر ارزهای دیجیتال بتواند موفق باشد این بار آمریکا خواهد بود که چین را پشت سر خواهد گذاشت. نظر شما چیست؟

 

[irp posts=”47835″ name=”توئیتر هم از بیت کوین استفاده کرد!”]

 

منبع:

https://u.today/gop-senate-candidate-says-us-government-should-buy-bitcoin

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.