میکرو استراتژی و خرید بیت کوین بیشتر!

میکرو استراتژی و خرید بیت کوین بیشتر!

ماه‌ها از زمانی که میکرو استراتژی و چند شرکت بزرگ دیگر شروع به خرید بیت کوین کردند می‌گذرد و در این مدت، میکرو استراتژی چند بار اقدام به افزایش موجودی بیت کوین خودکرده است و در حال حاضر حدود 5 میلیارد دلار بیت کوین دارد که بیشترین میزان دارایی بیت کوین در میان شرکت‌ها و کمپانی‌های جهان به‌حساب می‌آید. بر اساس اخبار و اطلاعات به‌دست‌آمده، آن‌ها قصد دارند تا مقدار بیشتری از این ارز را خریداری کنند و احتمالاً باید منتظر خبر خرید آن باشیم. آیا میکرو استراتژی در این کار زیاده‌روی می‌کند؟!

 

[irp posts=”24912″ name=”بزرگترین ریزش هفتگی بیت کوین رقم خورد!”]

 

همه‌ی ما می‌دانیم که بیت کوین طرفداران زیادی در میان افراد و شرکت‌های ثروتمند دنیا دارد و در بسیاری از مواقع زمانی که فشار بر این ارز زیاد می‌شود، آن‌ها با خرید مقدار بیشتری بیت کوین، هم به سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت خود می‌افزایند و هم کمکی به برداشته شدن فشارها از روی بزرگ‌ترین رمز ارز دنیا می‌کنند.

در این میان اما نگرانی‌هایی برای از دست رفتن سرمایه‌ی آن‌ها وجود دارد! چنین شرکت‌های بزرگی می‌توانند حجم زیادی از پول خود را در یک بخش سرمایه‌گذاری کنند و سهام‌داران آن‌ها نیز با سود کردن شرکت از آن حوزه، شامل سود می‌شوند و سهام آن‌ها ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد.اگر مبخواهید بدانید تاثیرگذارترین افراد حوزه ارزهای دیجیتال چه کسانی هستند این مقاله را بخوانید.

در حال حاضر سهام میکرو استراتژی حدود 800 دلار است. نکته‌ای که در این میان وجود دارد آن است که اگر بیت کوین با ریزش قیمت دیگری مواجه شود، سرمایه‌ی این شرکت و سهام‌داران آن دچار افت می‌شود. از طرفی دیگر هرچقدر میزان دارایی بیت کوین میکرو استراتژی بیشتر شود، میزان سود کمتری از این زمینه به سهام‌داران می‌رسد و این نیز می‌تواند از دیگر دلایل اشتباه یا زیاده‌روی کردن آن‌ها باشد.

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

 

سرنوشت این سرمایه‌گذاری به کجا خواهد رسید؟

در حال حاضر شرایط خوبی برای میکرو استراتژی وجود دارد اما درصورتی‌که بیت کوین بخواهد شرایط سال 2018 را دوباره تجربه کند ضربه‌ی بزرگی به این کمپانی وارد می‌شود و باید فشار زیادی را تحمل کند. بیت کوین همان‌قدر که می‌تواند باعث رشد یک کسب‌وکار شود، می‌تواند به‌سرعت آن را به زمین بزند تا مرز نابودی بکشاند. بر اساس نظر بسیاری از تحلیل گران، بین 1 تا 3 درصد دارایی‌های یک شرکت را می‌توان به بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال اختصاص داد تا سرمایه‌گذاری امنی در این حوزه به‌حساب بیاید و بیشتر از این مقدار، ریسک نسبتاً بالایی برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

در حال حاضر با سرمایه‌ی 5 میلیارد دلاری بیت کوین این شرکت، می‌توان گفت آن‌ها بیش از 3 درصد را به این ارز اختصاص داده‌اند. این در حالی است که تنها یک هفته بعد از خرید 1 میلیارد دلار بیت کوین، میکرو استراتژی اعلام کرد 15 میلیون دلار دیگر در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند.

شاید این سرمایه‌گذاری کمی ریسکی و سوداگرانه به نظر برسد اما هر چه که هست در صورت رشد بیت کوین، میکرو استراتژی جهش بزرگی ازنظر مالی خواهد کرد و چندین پله در رده‌بندی ثروتمندترین شرکت‌های دنیا رشد خواهد کرد. برای دیدن نتیجه‌ای این کار، فقط و فقط باید صبر کرد و دید چه اتفاقی خواهد افتاد!
در صورتی که علاقه دارید بدانید درآمد بیت کوین چیست ، امنیت مای سلیوم  ، خرید با بیت کوین و فیبوناچی در بورس چگونه است، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات بیشتری درباره آن کسب نمایید.

[irp posts=”26193″ name=”نگرانی سرمایه‌گذاران از تثبیت بیت کوین زیر 50000 دلار”]

منبع:https://www.livebitcoinnews.com/microstrategy-buys-more-btc-is-the-company-overdoing-it/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.