میکرو استراتژی بازهم بیت کوین خرید

میکرو استراتژی بازهم بیت کوین خرید

طبق اخبار و اطلاعات منتشرشده، شرکت میکرو استراتژی اقدام به خرید مقدار بیشتری بیت کوین کرده است تا دارایی خود در حوزه ارزهای دیجیتال را بهبود ببخشد. این خبر که می‌توانست تأثیر خوبی بر نمودار بیت کوین بگذارد، اگرچه خبر مهمی بود اما نتوانست چندان مؤثر واقع شود و شاهد رشد بزرگی در قیمت بیت کوین نبودیم!

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

این‌که خبر خرید و فروش بیت کوین نتوانست تغییر بزرگی ایجاد کند کمی عجیب و دور از انتظار بود و به همین دلیل می‌خواهیم دلایل احتمالی آن را بررسی کنیم. دلیل اول را شاید بتوان با یک سؤال مطرح کرد! آیا یک شرکت به‌تنهایی می‌تواند مسیر بازار را عوض کند؟ میکرو استراتژی به‌نوعی اولین کمپانی بزرگی بود که بیت کوین را پذیرفت و از آن در حساب‌ها و منابع مالی خود استفاده کرد.

در آن زمان این کار به‌عنوان یک نوید برای پیشرفت سریع‌تر بیت کوین دیده شد و تأثیر خوبی بر بازار گذاشت. این کمپانی از اواسط سال 2020 شروع به خرید کرده است و با خرید مجددی که انجام داده است سرمایه بیت کوین خود را به بیش از 5 میلیارد دلار رسانده و می‌توان آن را بزرگ‌ترین دارایی بیت کوین برای یک شرکت دانست؛ اما ظاهراً خبر خرید بیت کوین توسط یک کمپانی بزرگ نتوانسته است به کمک بیت کوین بیاید و شاید بتوان دلیل آن را تعدد این اتفاق در مدت اخیر دانست.

دلیل دیگری که می‌توان برای این موضوع بیان کرد آن است که این روزها سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین به یک سرمایه‌گذاری اساسی تبدیل‌شده و بسیاری از شرکت‌ها آن را انجام می‌دهند به‌طوری‌که درگذشته چنین خبری خیلی سریع بیت کوین یا هر ارز دیگری را مانند یک بادکنک باد می‌کرد و رشد سریعی ایجاد می‌شد. در حال حاضر دیگر این اقدامات یک هیجان برای بازار به‌حساب نمی‌آیند شاید به همین دلیل است که شاهد تغییر بزرگی در نمودار بیت کوین نبوده‌ایم.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

باوجود همه‌ی این‌ها، شاید اقدام به خرید چند کمپانی و شرکت دیگر بتواند شوک خوبی به این ارز بدهد و منجر به رشد دوباره‌ی آن شود و به‌عنوان یک اهرم، نیروی خوبی به آن وارد کند! در این میان هنوز هم نظرات مختلف زیادی وجود دارند که هنوز هیچ‌کدام به قطعیت کاملی نرسیده‌اند. به‌عنوان‌مثال آقای Inigo Fraser-Jenkins گفته است که سرمایه‌گذاری‌های اخیر چند شرکت بر روی بیت کوین، رقم بزرگی را ایجاد نکرده است و هنوز هم در ابتدای راه هستیم. از چنین صحبت‌هایی می‌توان برداشت کرد که در آینده شاهد سرمایه‌گذاری‌های بیشتری از جانب شرکت‌ها و افراد ثروتمند خواهیم بود و این امر نشانه‌ای برای ادامه‌ی پرقدرت بیت کوین به راه خود خواهد بود.

اخبار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به‌صورت روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید تا همواره اطلاعاتتان در این حوزه به‌روز و کارآمد باشد.اگر علاقه مند به آشنایی با انواع بلاک چین هستید میتوانید این مقاله را مطالعه نمایید تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

لینک منبع: https://www.livebitcoinnews.com/microstrategy-bought-more-btc-but-the-price-stayed-the-same/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.