میم کوین ها نیز شروع به سقوط کردند!

میم کوین ها نیز شروع به سقوط کردند!

بیت کوین طی چند روز گذشته سقوط شدیدی را تجربه کرد و به کانل 35 هزار دلاری وارد شده است. با این سقوط بیت کوین بیش از یک میلیارد دلار معامله لیکویید شد و عملا سرمایه یک میلیارد دلاری از بازار ارزهای دیجیتال خارج شد. همانطور که پیش بینی می شد این خروج سرمایه از بازار بیت کوین به کل بازار ارزهای دیجیتال ضربه می زند. بر اساس همین موضوع روز گذشته میم کوین های مطرح بازار، شیبا و دوج کوین نزدیک به سی درصد سقوط قیمتی را تجربه کرده اند.

 

[irp posts=”51617″ name=”بیت کوین سقوط کرد!”]

 

برخی از اقتصاددان ها معتقد هستند که نوسان 30 تا 50 درصدی در بازار ارزهای دیجیتال می تواند یک نوسان کاملا عادی باشد. به بیان ساده تر از نظر این دست از کارشناسان اقتصادی این نوسان ( یا افت قیمت ) تاثیری از نظر بنیادی در بازار نخواهد داشت و بدین ترتیب در سال 2022 شاهد قیمتی ما بین 50 تا 100 هزار دلاری در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود. اما عده ای دیگر معتقد هستند که بازار ارزهای دیجیتال به ارزش واقعی خود نزدیک می شود و هنوز قیمت های مورد معامله بالاتر از چیزی است که باید باشد.

 

[irp posts=”51625″ name=”آیا امکان ریزش قیمت بیت کوین تا مرز 20 هزار دلاری وجود دارد؟”]

 

در این بین کشور السالوادور که بیت کوین را به عنوان پول رسمی خود انتخاب کرده بود، بیش از 28 میلیون دلار در ضرر است. دولتمردان این کشور یک بار دیگر در کانال 45 هزار دلاری اقدام به خرید بیت کوین کرده بودند. با این سقوط اخیر این کشور در خطر فروپاشی اقتصادی قرار گرفته است. در واقع سرنوشت السالوادور به نوسانات بازار بسته شده است.

 

[irp posts=”51580″ name=”NFT سر سفره های عموم کاربران می آید!”]

 

همچنین طی چند ساعت گذشته یک نهنگ ناشناس حدود 500 میلیارد توکن شیبا را خریداری کرد. اما این خرید باعث نشد که از روند نزولی شیبا کم شود. اما در حالت کلی این احتمال نیز وجود دارد که کاهش شدید قیمت بیت کوین با هدف لیکویید کردن معاملات بلند مدت این ارز اتفاق افتاده باشد. در واقع این گزینه وجود دارد که شاید نهنگ ها در حال بیرون کردن سرمایه گذاران بلند مدت و هولدرهای بیت کوین از بازار هستند. با این وجود طی چند ساعت گذشته بیت کوین وضعیت نرمالی به خود گرفته است و سعی می کند خودش را در کانال 35 هزار تثبیت کند. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی رخ می دهد.

منبع:

https://u.today/ethereum-whale-buys-500-billion-shiba-amid-market-bloodbath

https://u.today/bitcoin-to-hit-between-50k-and-100000-multiple-correlated-models-say-perianne-boring

https://news.bitcoin.com/top-meme-coins-by-market-capitalization-shed-billions-doge-down-80-since-all-time-high/

https://cryptobriefing.com/el-salvador-is-now-over-31-down-on-its-bitcoin-bet/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.