میمون سایبری غول پیکر، تنها در 5 ساعت 4 میلیون دلار ایجاد کرد

میمون سایبری غول پیکر، تنها در 5 ساعت 4 میلیون دلار ایجاد کرد

آخرین توکن های غیرمثلی طرح حیوان، آنقدر محبوب شدند که در طول 24 ساعت گذشته، به برترین سوزاننده درآمد تراکنشات اتریوم تبدیل شدند. CyberKongZ که به عنوان کلکسیونی از 1000 NFT بی نظیر در اوایل مارس 2021 شروع به کار کرد، اخیرا شهرت زیادی بدست آورده است. شهرت آن آنقدر زیاد شده که امروز بازار NFT OpenSea و مشهورترین صرافی غیرمتمرکز جهان یعنی Uniswap را به عنوان سوزاننده درآمدی اتریوم، در دست گرفت.

 

[irp posts=”44392″ name=”شکست بیت کوین در رسیدن به رکورد جدید و بازگشت به مرز 46000″]

 

این دست آورد توسط یک بازار فروش رمزارزی چینی به نام Wu Blockchain بیان شد که توانست تنها در 5 ساعت 1240 اتریوم، معادل 4 میلیون دلار را بسوزاند. هم اکنون، ردیاب سوزانندگی درآمدی اتریوم Ultrasound.money بیان کرده است که CyberKong VX مسئول سوزاندن 1430 اتریوم و یا 4.7 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته می باشد. بنابه گزارشات OpenSea، هم اکنون 3000 توکن غیرمثلی در این کلکسیون طرح میمون وجود دارند که بیش از 600 صاحب داشته و قیمت حداقلی آنها 1.27 اتریوم می باشد که معادل 4150 دلار است. گران ترین توکن این مجموعه، که اولین آن هم می باشد، با قیمت 10000 اتریوم، معادل 33 میلیون دلار، به فروش گذاشته شد.

 

[irp posts=”44329″ name=”NFT ها، ابزاری برای پولشویی؛ آیا این موضوع حقیقت دارد؟”]

 

طبق گفته وبسایت رسمی این کلکسیون NFT، تصاویر CyberKongz 34×34 پیکسلی، با توجه به قابلیتشان برای قرار گرفتن به عنوان عکس پروفایل در دیسکورد و رسانه های اجتماعی، به شهرت بسیار زیادی رسیده است. یک توکن BANANA نیز ساخته شده است، که CyberKongz اجازه می دهد تا برای ده سال آینده، روزی 10 توکن ایجاد کند. طی یک رویداد ضرب کردن توکن ها که در حدود 8 ساعت پیش به صورت زنده شروع شد، بیش از ده هزار CyberKong NFT برای ضرب شدن در دسترس هستند که شامل نمونه های سه بعدی می شوند که می توانند در متاورس مورد استفاده قرار گیرند.

سازندگان این توکن در این باره در توییتر گفتند:” این بسیار سریع بود! تشکر فراوان از تمام کسانی که CyberKong را تهیه کردند.” OpenSea، جایی که در آن هم اکنون CyberKongz ضرب شده در بازار دوم به فروش می رسد، مسئول 16 درصد از تمام گاز مصرف شده در شبکه است. این شرکت توانسته 2.7 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته ایجاد کند.(در ادامه مقاله Metaverse را بخوانید)

 

[irp posts=”44340″ name=”با Deep Fake، ترانه خود را با صدای خواننده ها بسازید و بفروشید”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/cyberkongz-mass-monkey-minting-burns-4m-in-ether-in-5-hours

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.