موسس Aave، اشاراتی به توسعه توییتر بر مبنای اتریوم می‌کند

مؤسس Aave، اشاراتی به توسعه توییتر بر مبنای اتریوم می‌کند

موسس شرکت Aave، Stani Kulechov، به 90000 دنبال‌کننده خود در روز شنبه در توییتر گفت که پروتکل وی باید توییتر را برمبنای اتریوم بسازد. این خبر دقیقا پس از این بود که Jack Dorsey اعلام کرده بود که قصد دارد تا یک پلتفرم خدمات مالی بیت‌کوین محور را مانند Aave، توسعه دهد. موسس این شرکت در توییتر خود گفت: «از آنجایی که جک قصد دارد تا Aave را بر پایه بیت‌کوین بسازد، Aave نیز باید توییتر را بر پایه اتریوم بسازد.»

[irp posts=”26552″ name=”آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!”]

Dorsey در روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که Square Inc. شرکت پرداخت موبایلی وی، در حال ساخت یک پلتفرم تجارتی جدید است که هدف آن تسهیل ایجاد خدمات مالی غیرمتمرکز و بدون مجوز است. این توییت که نزدیک به 34000 پسند دریافت کرده است، مشخص می‌کند که اولویت این پروژه با بیت‌کوین است. در پاسخ به این توییت، Kulechov بیان کرده که ایده تجاری Dorsey، شبیه به Aave است؛ یک پروتکل منبع‌ باز بدون مجوز DeFi که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا دارایی‌های مختلف را قرض گرفته و با سپرده‌گذاری سود دریافت کنند.

Kulechov می‌خواهد توییتر را بر مبنای اتریوم توسعه دهد.البته هنوز مشخص نیست که توییت Kulechov در مورد اتریوم جدی باشد. او در ادامه سخنان خود گفته است که ادامه این ماجرا را هم‌ مؤسس این شرکت، Jordan Lazaro Gustave، هدایت خواهد کرد.Aave به عنوان یکی از معروف‌ترین پروتکل‌های DeFi در بازار شناخته‌ می‌شود. تقاضا‌ برای خدمات این پروتکل، حتی در میان سرمایه‌گذاران سنتی نیز در حال گسترش است.

[irp posts=”30145″ name=”آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین کمتر از 10 دقیقه!”]

طبق گزارشاتی که توسط Cointelegraph منتشر شده است، Aave قصد دارد تا نسخه‌ای مجوزدار از پلتفرم خود را، در این ماه برای سرمایه‌گذاران مؤسساتی منتشر کند. برنامه Dorsey برای وارد کردن DeFi به بیت‌کوین نیز، در پی بیانیه‌ای به وجود آمد که در اوایل ماه ژوئن مطرح شده بود. طبق این بیانیه، Square در حال کاوش برای توسعه یک کیف پول سخت‌افزاری بیت‌کوینی منبع‌باز است. این کارآفرین مشهور، بر اهمیت خود حضانتی این نوع پلتفرم‌ها و نیاز به ورود کاربران رمزارزی بیشتر به حوزه تکنولوژی، تأکید کرده است. باید دید که آیا این موضوع به ایجاد رقابتی میان این دو پلتفرم منجر می‌شود یا خیر.

[irp posts=”31869″ name=”اوج‌گیری بی‌سابقه بیت کوین و مفاد جدید صنعت و معدن برای ماینرها”]

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/aave-founder-hints-at-developing-twitter-on-ethereum

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.