ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال در چین، به کام آمریکا و دیگران

ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال در چین، به کام آمریکا و دیگران

به گزارش الجزیره، با محدودیت و اعلام ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال در چین، عملا ماینرهای چینی امکان استخراج در این بازار را از دست داده اند. این مسئله گرچه بازار را برای چند روز به شوک فرو برد، اما به واسطه حضور سایر ماینرها عملا بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال خلا چندانی را احساس نکردند. در واقع ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال در چین باعث شده است که ماینرهای سایر کشورها، به خصوص کشورهایی ماندن آمریکا فرصت بیشتری برای استخراج پیدا کنند.

 

[irp posts=”51223″ name=”ایلان ماسک و رشد 4 هزار درصدی یک میم کوین دیگر!”]

در واقع به نظر می رسید با توجه با تعداد بالای ماینرهای چینی که در بازار فعالیت می کردند، عملا با حذف این ماینرها به نظر می رسید بازار دچار کمبود ماینر شود و عملا تراکنش ها با مشکل روبرو شود. از این رو توسعه دهندگان بازار با حذف ماینرهای چینی تصمیم گرفتند که سختی استخراج را برای مدت محدودی کاهش دهند. همین اتفاق باعث شد که راه ورود سایر ماینرها، به خصوص ماینرهای دست پایین تر به بازار باز شود.

 

[irp posts=”51205″ name=”آیا با کمبود بیت کوین مواجه خواهیم شد؟”]

از این رو ماینرهای تایلندی توانسته اند بخش بزرگی از خلا ایجاد شده توسط حذف ماینرهای چینی را جبران کنند. این مسئله باعث شده است که اقتصاد کشور تایلند در دوره رکود کرونایی رونق بگیرد و عملا خلا های اقتصادی ایجاد شده به نوعی جبران شود. این مسئله در کنار رونق بازار ارزهای دیجیتال در آمریکا، اثراتی است که اعمال محدودیت های دولت چین برای بازار ارزهای دیجیتال وضع کرده است. به طور کلی به نظر می رسد با حذف چین از معادله ارزهای دیجیتال، عملا این کشور در آینده از دنیای اقتصادی آینده حذف خواهد شد.

 

[irp posts=”51158″ name=”فعالیت های مجرمانه در شبکه بیت کوین: تنها سه درصد!”]

 

منبع:
https://cointelegraph.com/news/crypto-mining-reportedly-rises-in-thailand-due-to-chinese-crypto-ban

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.