مشکلات قانونی بایننس

مشکلات قانونی بایننس

روز گذشته بایننس اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی فعالیت خود را در کشور اسرائیل به حالت تعلیق در می آورد. این اقدام بایننس بعد از تنش ها و تعارضات قانونی این کشور با بایننس اتفاق افتاده است. بایننس به جز اسرائیل در کشورهایی مانند ایالات متحده، ترکیه، بریتانیا، کانادا، آلمان، ایتالیا، هند، مالزی، سنگاپور و … به مشکلات قانونی برخورده است.

 

[irp posts=”39783″ name=”آموزش صفر تا صد بایننس با 3 مرحله | آموزش ترید در بایننس”]

روز گذشته بایننس اعلام کرد که بر اساس فشارهای قانونی دولت اسرائیل و تاثیر سوء آن بر فعالیت های این صرافی، تصمیم گرفته است که تا اطلاع ثانوی و مشخص شدن وضعیت قانونی فعالیت خود را به حالت تعلیق در بیاورد. بر اساس آمار و اطلاعات رسمی نزدیک به 200 هزار اسرائیلی به صورت مستقیم از خدمات بایننس بهره می برند و این مسئله می تواند فعالیت آن ها در بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد.

 

[irp posts=”20767″ name=”بایننس چیست؟ آموزش بایننس در 10 دقیقه”]

نکته بسیار مهم این است که بایننس برای چندمین بار است که با قوانین اقتصادی و تجاری کشورها به مشکل می خورد. همانطور که گفته شد بایننس در کشورهایی مانند ترکیه و هند نیز به تعارض قانونی برخورد کرده است و بخش مهمی از فعالیت های خود را در این کشورها نیز به حالت تعلیق درآورده است.

 

[irp posts=”48406″ name=”بایننس در آفریقای جنوبی هم محدود شد!”]

به نظر می رسد بایننس و کاربران آن در کشورهای مختلف دچار چالش جدیدی شده اند که می تواند آینده بایننس و در نهایت ارزهای دیجیتال را تغییر دهد. امروز بایننس کوین به عنوان یکی از مهمترین ارزهای بازار شناخته می شود. این تعارضات قانونی و تعلیق فعالیت های بایننس می تواند تاثیر منفی در روند معاملاتی بایننس کوین داشته باشد. به نظر می رسد بر خلاف تصورات بایننس هنوز نتوانسته موفقیت چندانی از حضور در منطقه آسیای جنوبی و خاورمیانه به دست بیاورد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بایننس می تواند از این چالش موفق خارج شود یا خیر؟

منبع:
https://news.bitcoin.com/crypto-exchange-binance-halts-activities-israel-after-regulator-raises-licensing-issue/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.