مسیر نزولی بیت کوین، تحلیل‌گران را درمانده کرده است

رکود بیت کوین ادامه دارد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از بازار ارزهای دیجیتالی، به‌نظر می‌رسد که قیمت بیت کوین به زیر 33000 دلار رسیده است. داده‌های منتشر شده توسط Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین هم اکنون در محدود 32880 دلار قرار دارد. طی هفته گذشته بیت کوین 2.9 درصد را از دست داده و هم اکنون در محدوده قیمت 33000 دلار، در حال نوسان است و سعی دارد تا جلوی ضرر و زیان‌ها را بگیرد.

 

[irp posts=”38934″ name=”Uniswap بیش از بیت کوین پول به جیب می‌زند”]

 

چندی پیش، تحلیل‌گران بازار نسبت به نوسانات این رمزارز بسیار خوش‌بین بوده و پیش‌بینی می‌کردند که قیمت آن در این هفته، به 38000 دلار برسد. Michael van de Poppe در توییتی به دنبال‌کنندگان خود گفت: «من به مرحله‌ای رسیده‌ام که دیگر از بیت کوین ناامید شده‌ام.» اما با وجود این نوسانات و افت قیمت بیت کوین، این هفته برای علاقه‌مندان به رمزارز، بدون شگفتی نیست. به‌نظر می‌رسد که طی روزهای آینده شاهد رونمایی از توکن‌ غیرمثلی John Wick خواهیم بود. در همین حین، به‌نظر می‌رسد که بازار برای آلت‌کوین‌ها به اندازه بیت کوین بد نیست. در روز دوشنبه، درحالی‌که کاربران به‌دنبال رمزارزی فرعی می‌گشتند، قیمت SNX به رکورد جدیدی دست یافت.(در ادامه مقاله نوسانات بیت کوین را مطالعه نمایید.)

در میان رشد بازار آلت‌کوین‌ها و نرخ 33000 دلاری ثابت بیت کوین طی روزهای اخیر، به‌نظر می‌رسد که برخی تحلیل‌گران هنوز امید دارند تا بیت کوین رشد کند. Rekt Capital، مبادله‌کننده و تحلیل‌گر معروف، اعلام کرده است که دوره رکود بیت کوین در انتهای مسیر خود قرار دارد و به‌زودی شاهد رشد دوباره بیت کوین خواهیم بود. لکن Michael van de Poppe که پیش‌تر با Rekt Capital هم عقیده بود، اکنون نظر قطعی در این زمینه ندارد. وی در رابطه با موقعیت آلت کوین‌ها در این شرایط گفت که این فرصت بسیاری خوبی برای آن‌ها است تا بتوانند رشد بیشتری داشته باشند. به عقیده وی، رشد آلت‌‌کوین‌ها می‌تواند باعث رکود سودآوری بیت کوین شود.

 

[irp posts=”30563″ name=”جهش هیجان‌انگیز بیت کوین به بالای 60 هزار دلار!”]

 

هرچند که اکثر آلت‌ کوین‌ها به رکوردهای جدیدی دست یافته‌اند، لکن طی 24 ساعت گذشته روند رشد آن‌ها ثابت و بدون تغییر بوده است. برخی نیز بر این باورند که این افت قیمت بیت کوین فرصت خوبی برای خرید این رمزارز است و با رشد دوباره آن، افرادی که اخیرا آن را خریده‌اند، سود بسیاری خواهند کرد. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد بیشتر تحلیل‌گران از پیش‌بینی دقیق آینده بیت‌کوین عاجز مانده‌اند. باید صبر کرد و دید که بزرگ‌ترین رمزارز جهان به چه سمتی پیش خواهد رفت.

 

[irp posts=”29696″ name=”سقوط 10 درصدی بیت کوین!”]

 

لینک منبع:

http://cointelegraph.com/news/bitcoin-dips-below-33k-as-shorts-spike-trader-warns-of-violent-btc-price-squeeze

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.