مدیرعامل Coinbase، قوانین مالیاتی رمزارزی را بی معنی می خواند

مدیرعامل Coinbase، قوانین مالیاتی رمزارزی را بی معنی می خواند

Brian Armstrong، مدیرعامل شرکت Coinbase، یکی از آخرین افرادی است که اعتراض خود را به اصلاحات مالیاتی دولت آمریکا، در رابطه با رمزارزها، بیان کرده است. وی در روز چهارشنبه در توییتی بیان کرد که تدارکات اظهاريه مالیاتی جدید دولت آمریکا، تاثیر منفی بر روی فضای رمزارزی ایالات متحده آمریکا خواهد گذاشت و ابتکارات این حوزه را به بیرون از مرزها می فرستد. طبق گزارشات پیشین کوین تلگراف، اصلاحات قوانین مالیاتی رمزارزی، دقایق آخر به زیرساخت یک تریلیون دلاری ماقبل United States Senate اضافه شد.

 

[irp posts=”44060″ name=”روسیه بخشی از بودجه خود را، به ردگیری تراکنشات رمزارزی اختصاص می دهد”]

 

مدیرعامل شرکت Coinbase، همانند بسیاری دیگر از مخالفین این اظهاريه، گستردگی لغوی کلمه قبض را محکوم کرد. بنابه گفته Armstrong، کلمه قبض توصیف کلمه دلال را به هر کسی که دارایی دیجیتالی را انتقال دهد، نسبت می دهد. در واقع، انتقادات وارد شده به این کلمه و توصیف آن، به این دلیل است که طبق این توصیف، اشخاص کارگزار غیر رمزارزی مانند ماینرها و توسعه دهندگان نرم افزار، باید تحت قوانین طاقت فرسای مالیاتی قرار گیرند.

Armstrong با اشاره به توضیح عمیق پشت کلمه قبض گفت: «این هیچ معنایی ندارد. برای مثال، قراردادهای هوشمند، شرکت نیستند و نمی توان آنها را طوری اصلاح کرد که اطلاعات KYC و یا نسخه 1099 را جمع آوری کنند. آنها تنها نرم افزارهایی هستند که بر روی بلاک چین قرار دارند و هر کسی می تواند استفاده کند.» وی همچنین بیان کرد که قانون گذاران وظیفه دارند تا جلوی ابتکارات جدید در آمریکا را نگیرند.

 

[irp posts=”43689″ name=”ابزار رمزگشایی مرموز Kaseya، که داده های به سرقت رفته را بازمی گرداند”]

 

در اوایل ماه آگوست، Mike Novogratz، مدیرعامل Galaxy Digital، از قانون گذاران و سیاست مداران ایالات متحده آمریکا به دلیل عدم موفقیت در انجام کار درست در رابطه با رمزارزها، قبل از تصویب قوانین و مقررات، انتقاد کرد. Armstrong از هواداران رمزارزها خواست تا از سناتورهایی مانند Ron Wyden، Patrick Toomey و Cynthia Lummis که در زمینه رمزارزها حرفه ای هستند، حمایت کنند. قبل از مطرح شدن اصلاحیه، سناتور Toomey خواسته بود تا ماینرها و توسعه دهندگان نرم افزار، از پرداخت این قبض مالیاتی معاف شوند.

 

[irp posts=”43726″ name=”Robinhood، به کمک کاربران رمزارزی می آید”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/coinbase-ceo-brian-armstrong-says-proposed-crypto-tax-rule-makes-no-sense

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.