مدیرعامل ریپل برعلیه بیت کوین؟

مدیرعامل ریپل برعلیه بیت کوین؟

در میان ارزهای دیجیتال رقابت وجود دارد. از میزان رشد سالیانه گرفته تا قیمت هر واحد از آن‌ها و همچنین سهم هر ارز در ارزش کل بازار. گاهی میان مسئولین و مدیران فعال در هرکدام از این ارزها، با بیان صحبت‌ها و نظراتی درباره دیگر کوین‌ها خبرساز می‌شوند و حتی ممکن است بر روی قیمت آن ارز نیز تأثیر بگذارند. مدیرعامل ریپل نیز در رابطه با بیت کوین صحبت‌هایی داشته است که واکنش‌ها و برداشت‌های متفاوتی را به همراه داشته است و حالا می‌خواهیم بدانیم وی چه چیزی گفته است!

 

[irp posts=”34084″ name=”اتریوم به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد”]

 

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، در توییتر خود نظرات بحث‌برانگیزی را درباره بیت کوین مطرح کرد. وی گفت:
من اصلاً نمی‌گویم باید بیت کوین ممنوع شود. حرف من این است که باید متوجه تأثیرات کربنی اثبات کار باشیم.
وی با اشاره به این‌که هر تراکنش بیت کوین، معادل سوختن 75 گالن بنزین است، اظهار کرد که تأثیرات محیط زیستی کریپتو باید موردتوجه قرار بگیرد و صحبت‌های خودش در مصاحبه با بلومبرگ را برجسته کرد. وی همچنین اظهار داشت که ریپل 100 هزار برابر کارآمدتر است.

 

[irp posts=”30145″ name=”آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین کمتر از 10 دقیقه!”]

 

بسیاری این صحبت‌های گارلینگ هاوس را مسخره کردند! افسر ارشد blocksteam در اشاره‌ای مستقیم به جنجال حقوقی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، گفت هر تراکنش ریپل معادل با 75 صفحه از اسناد دادگاهی است و این‌طور با ریپل و مدیرعامل آن شوخی کرد. بااین‌حال گارلینگ هاوس معتقد است که جامعه‌ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال به‌جای آن‌که او را به دشمنی و ترس پراکنی محکوم کنند، باید برای انتقال به سمت انرژی‌های تجدید پذیر چاره‌ای بیندیشند. وی گفت:
ما ابزارهایی داریم که می‌تواند کریپتو را 100٪ تجدید پذیر کند و به پتانسیل کامل خود برساند. بیایید به راه‌حل‌هایی برای تغییر نظر جانت یلن، بیل گیتس و تعداد بی‌شماری از افراد بپردازیم که به نگرانی در مورداستفاده‌ از انرژی اشاره‌کرده‌اند، نه اینکه مرا به FUD متهم کنید.

همان‌طور که می‌بینید، حتی یک اظهارنظر در یک مصاحبه و یا توییتر می‌تواند جنجال بزرگی را برای یک شخص و یا یک ارز دیجیتال به پا کند و واکنش‌های مختلفی نسبت به آن نشان داده می‌شود. باید ببینیم که آیا جامعه‌ی کریپتوکارنسی به حمایت خود از بیت کوین ادامه خواهد داد و یا آن‌ها قانع خواهند شد که باید فکری برای مصرف انرژی بیت کوین بکنند!

شما عزیزان می‌توانید اخبار و قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به‌طور روزانه در وب‌سایت ما پیگیری نمایید.همچنین اگر نصب کیف پول بیت کوین را میخواهید انجام دهید و در مورد مستند هایی از ارز دیجیتال اطلاعات کسب کنید حتما این مقاله را بخوانید.

[irp posts=”34837″ name=”بیت کوین به اوج بازمی‌گردد؛ آلت کوین‌ها همچنان رشد می‌کنند”]

 

منبع: https://www.halakoei.academy/ripple-ceo-claims-hes-not-advocating-for-banning-bitcoin/

در ادامه توصیه میکنم اگر نمیدانید در کدام ارز دیجیتال اتریوم یا بیت کوین سرمایه گذاری کنید و همچنین مقاله استخراج بیت کوین با گوشی را بخوانید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.