مایکروسافت هم بیت کوین را مورداستفاده قرار می‌دهد؟

مایکروسافت هم بیت کوین را مورداستفاده قرار می‌دهد؟

درحالی‌که شرکت‌ها و برندها و حتی باشگاه‌های ورزشی زیادی امکان استفاده از بیت کوین را به کاربران خود داده‌اند، به نظر می‌رسد مایکروسافت نیز می‌خواهد این کار را انجام دهد. در طی سال‌های اخیر، به‌ویژه در طول چند ماه گذشته، بسیاری از نامه‌ای تجاری و ورزشی و … در وب‌سایت‌های خود امکان پرداخت با بیت کوین را فراهم کرده‌اند. شرکت بزرگ مایکروسافت نیز می‌خواهد نظر کاربران خود در این رابطه را بداند و به همین دلیل یک نظرسنجی را ترتیب داده است. آن‌ها در این نظرسنجی، در رابطه با پرداخت با بیت کوین در فروشگاه آنلاین کنسول Xbox سؤال کرده‌اند.

 

[irp posts=”24802″ name=”حذف بیت کوین کش و بیت کوین اس وی از صرافی اوکی کوین!”]

 

یکی از کاربران که تصویری از یکی از سؤالات در صفحه‌ی Xbox Series X را منتشر کرده است، گفت این نظرسنجی از مشتریان به عمل می‌آید و از آن‌ها در مورداستفاده از روش‌های پرداخت که بیت کوین نیز در میان آن‌ها وجود دارد سؤال پرسیده می‌شود. با توجه به پاسخی که به پست اصلی آن‌ها داده‌شده است، به نظر می‌رسد این نظرسنجی برای شرکت‌کنندگان در برنامه اینسایدر ارسال‌شده است.
کمپانی بزرگ مایکروسافت پیش‌ازاین نیز بیت کیون را قبول کرده بود به‌طوری‌که در سال 2014 به کاربران ویندوز اجازه‌ی جرید محتوا را با بیت کوین داده بود. این اتفاق البته فقط در کشور آمریکا افتاده بود. در حال حاضر این امکان برای Xbox فراهم نشده است و فقط شاهد نظرسنجی برای انجام آن بوده‌ایم.

 

[irp posts=”24798″ name=”انتخاب بیت کوین به عنوان مهریه!!!”]

 

به نظر می‌رسد که مایکروسافت روند متفاوتی نسبت به تسلا و میکرو استراتژی در پیش‌گرفته است و می‌خواهد از سیاست دیگری برای افزودن دارایی بیت کوین خود استفاده کند. مدیرعامل مایکروسافت، برد اسمیت، گفته بود:

در مورد گسترش سیاست سرمایه‌گذاری مایکروسافت برای گنجاندن ارزهای دیجیتال هیچ صحبتی نشنیده است

همچنین بیل گیتس که بنیان‌گذار مایکروسافت است نیز اخیراً اعلام کرده بود که این شرکت قصد ندارد از تسلا تقلید کند و سرمایه‌گذاری 1.5 میلیارد دلاری بر روی بیت کوین انجام دهد. به‌طورکلی بیل گیتس همواره در رابطه با بیت کوین خنثی بوده است و نظر جهت‌داری را بیان نکرده است. وی نیز در مورد پیروی از ایلان ماسک برای سرمایه‌گذاری، به مردم هشدار داده بود!

همان‌طور که شاهد هستیم، در این روزها به تعداد کمپانی‌هایی که به حمایت و یا استفاده از بیت کوین رو می‌آورند اضافه می‌شود و مرزهای امپراتوری بیت کوین روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شود. با توجه به همه‌ی این موارد، سخت است که آینده‌ی روشنی را برای بیت کوین در نظر نگیریم و به رشد و قدرتمندتر شدن آن امیدوار نباشیم!

شما هم‌وطنان گرامی می‌توانید به‌طور روزانه اخبار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را از وب‌سایت ما پیگیری کنید و از تازه‌ترین‌های این حوزه مطلع شوید. و همچنین برای اینکه بدانید ارز فیات چیست در این مقاله به طور مفصل توضیح داده ایم.

 

[irp posts=”29609″ name=”یکی از اعضای بک استریت بویز کاردانو را بهتر از بیت کوین می‌داند!”]

 

منبع: https://www.halakoei.academy/microsoft-polls-users-on-bitcoin-payment-for-xbox-reports/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.