مادر رمزارزها، SEC را در هم کوبید

مادر رمزارزها، SEC را در هم کوبید

کمیسیونر Hester Peirce، که به عنوان مادر رمزارزها نیز شناخته می شود، برخورد شدیدی با کمیسیون بورس و امنیت ایالات متحده آمریکا (SEC)، به دلیل توافق 10 میلیون دلاری آنها با صرافی رمزارزی Poloniex، داشت. SEC این توافق خود را در 9 آگوست مطرح کرد که در آن Poloniex به تسهیل کردن مبادلات در بخش های امنیتی ثبت نشده در ژولای 2017 و نوامبر 2019، متهم شد. SEC اظهار کرد که کارکنان Poloniex شخصا بیان کردند که آنها می خواستند تا با تهاجم بتوانند قوانین امنیتی را به منظور افزایش سهام بازار، دور بزنند.

 

[irp posts=”41812″ name=”Nvidia در آستانه ساخت دنیایی مجازی با اقتصادی رمزارزی”]

 

SEC ادعا کرده که آنها می خواستند این کار را بوسیله فهرست بندی دارایی های دیجیتالی جدیدی که ممکن است تحت Howey Test 1946، امنیتی تلقی شوند، انجام دهند. در همین روز، Peirce اقدامات مجریان قانون را در یک بیانیه عمومی در هم کوبید و بر چهارچوب قانونی اپک که طبق آن شرکت های رمزارزی باید در محدوده ایالات متحده آمریکا حرکت کنند، تاکید کرد. کمیسیونر به چندین مورد قانونی که SEC به دلیل عدم موفقیت در زمینه انجام آنها در فضای دارایی های دیجیتال، مورد انتقاد قرار گرفته است، اشاره کرد.

 

[irp posts=”37959″ name=”کلاه‌برداری رمز ارزی در قالب ایلان ماسک”]

این موارد شامل چگونگی شناسایی و مشخص کردن اینکه آیا یک دارایی امن است و چه گواهی ها و مجوزهایی برای یک صرافی رمزارزی لازم هستند، می شود. وی در این باره گفت:” با توجه به اینکه ما در زمینه شناسایی چگونگی تعامل بین بخش های قانونی و رمزارزها کند عمل کرده ایم، فعالان بازار قطعا با دیدن اینکه هم اکنون ما با سلاح های نشانه رفته و در حال شلیک وارد این حوزه شده ایم و بر سر ثبت نشدن Poloniex تحت قوانین مشخص بحث می کنیم، متعجب می شوند.” Peirce اضافه کرد که اگر Poloniex می خواست خود را به عنوان یک صرافی امن و یا یک سیستم مبادلاتی فرعی در SEC ثبت کند، قطعا باید زمان بسیار زیادی را صبر می کرد. این اولین باری نیست که یکی از افراد دولتی از فعالان رمزارزی دفاع می کند. بحث میان موافقان و مخالفان رمزارزها این روزها، مخصوصا در آمریکا، بسیار شدت گرفته است.

 

[irp posts=”44189″ name=”قانون مالیاتی جدید آمریکا، به همه پرسی گذاشته خواهد شد”]

 

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/crypto-mom-hester-peirce-slams-sec-for-10m-poloniex-settlement

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.