قیمت 288000 دلاری بیت کوین هنوز هم ممکن است

قیمت 288000 دلاری بیت کوین هنوز هم ممکن است

PlanB، تحلیل‌گری با اعتمادبه‌نفس بالا، پس از افت 7 درصدی بیت کوین در 12 ژوئن، گفت که بیت کوین هنوز هم می‌تواند در سه سال آینده به قیمت میانگین 288000 دلار برسد. در توییتی در روز شنبه، سازنده مدل‌های مشهور قیمت بیت کوین در بازار، تمامی شک‌ها را در رابطه با ادامه رشد بیت کوین از بین برد. علاوه‌ بر جدولی که بیت کوین را به عنوان جایگزینی برای طلا توصیف می‌کند، PlanB شخصاً در رابطه با فرآیند اخیر بیت کوین، جدای از رکود آن به بالای 40000 دلار، بسیار مثبت‌اندیش بوده است.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

بنا به گزارش‌ها کوین تلگراف، نگرانی‌های مبادله کنندگان و سایر منابع خارجی مشابه در طول هفته گذشته اوج گرفته و احتمال سقوط بیشتر قیمت بیت کوین را داده‌اند. PlanB اما اعلام کرد:” 288000 دلار همچنان پابرجاست.” او در ادامه گفت:” من واقعاً متعجب خواهم شد اگر که بیت کوین به مدل Black S2FX نرسد. بدون در نظر گرفتن نوسانات کنونی، نقطه‌های آبی و سبز و زرد، بسیار بالاتر از نقطه‌های قرمز خواهند بود.” چنین شگفت‌زدگی قطعاً آزمایش جدی برای این مدل خواهد بود، چراکه این مدل تا به کنون نمودار رشد بیت کوین را با دقت بسیار بالایی پیش‌بینی کرده است.

تحلیل‌گر رمزارزها، رکود بیت کوین را بخشی از یک چرخه می‌داند.قیمت 288000 دلار ارزش میانگینی است که توسط تکرار S2FX به‌دست‌آمده و این در حالی است که نسخه قبلی این مدل میانگین 100000 دلار را تخمین زده بود. هردوی آن‌ها بر اساس یک چرخه تقسیم هستند که درواقع یک دوره چهارساله میان مسدودیت تقسیمات سوبسیدی است. پیش‌ازاین، کوین تلگراف ذکر کرده بود که انحراف قیمت نقطه‌ای به‌دست‌آمده از مطالعات S2F، به سطوحی رسیده‌اند که به‌راحتی می‌توان بازگشت دوباره بیت کوین به بالاترین رکورد خودش را مشاهده کرد.

 

[irp posts=”38039″ name=”15 روش کسب درآمد از بیت کوین 100% عملی در سال 1400″]

 

PlanB در ادامه نظراتش افزود که سال 2021 از همه لحاظ با سایر سال‌هایی ازجمله 2013 و 2017 که در آن‌ها بیت کوین به اوج خودش بازگشت، شباهت دارد و به‌علاوه به این مسئله اشاره کرد که بیت کوین درگیر مشکلات متعددی است. او به کاربران توییتر گفت:” انحراف این نمودار چندان فرقی با نمودارهای سال‌های 2013 و 2017 ندارد، این تنها یک اینرسی معمول بعد از تقسیم است.” Mike McGlone، استراتژیست ارشد کالا در Bloomberg Intelligence، در روز شنبه منبع در حال افت بیت کوین را یک رشد قیمت عالی برای بیت کوین معرفی کرد که می‌تواند به‌راحتی به افزایش قیمت آن کمک کند.(میداس سرمایه مقاله ای با موضوع فیبوناچی در بورس تهیه کرده که برای کسب اطلاعات لازم میتوانید به این مقاله مراجعه نمایید)

 

[irp posts=”38934″ name=”Uniswap بیش از بیت کوین پول به جیب می‌زند”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.