قیمت اتریوم رکورد زد

قیمت اتریوم رکورد زد

در روز گذشته، قیمت ارز اتریوم از 2 هزار دلار عبور کرد و رکورد جدیدی را به ثبت رساند. اتریوم با رشد 5 درصدی روز گذشته، قیمت خود را به حدود 2017 دلار رساند و یک سقف جدید را در تاریخ قیمت خود ایجاد کرد. با عبور از 2000 دلار حالا ارزش کل بازار این رمز ارز به حدود 230 میلیارد دلار رسیده است و شرایط بسیار خوبی برای تثبیت و حتی رشد بیشتر ایجادشده است.

 

[irp posts=”20641″ name=”اتریوم چیست؟استخراج و فروش اتریوم در 5 دقیقه”]

 

وضعیت حال و آینده‌ی اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم که پیرو بیت کوین و بایننس موین در هفته‌های گذشته شاهد شرایط خوبی بوده است، به یک رکورد قیمتی جدید دست پیداکرده و مرز 2 هزار دلار را رد کرده است. با نگاهی به نمودارهای این رمز ارز متوجه می‌شویم که نوید این رشد از چندین ماه پیش داده‌شده بوده است و می‌توانیم انتظار رشد بیشتری را هم از این ارز داشته باشیم چراکه در طی یک سال گذشته حدود 177 درصد رشد برای اتریوم اتفاق افتاده است و با توجه به حجم بازار و میزان تراکنش‌های این ارز، صعود بیشتر قیمت آن کاملاً محتمل است.

چرا اتریوم زیر سایه‌ی بیت کوین رفته است؟!

خبرهای این چند روز درزمینه‌ی رمز ارزها بسیار مرتبط به افزایش قیمت بیت کوین و همچنین صعودهای انفجاری بایننس کوین بوده است و به همین دلیل اخبار رکورد اتریوم چندان به چشم نیامده است. بیت کوینی که با عبور از 50 هزار دلار، باعث شده است ارزش بازارش از یک تریلیون دلار عبور کند و بایننسی که با صعودهای انفجاری و بزرگ خود، توجه سرمایه‌گذاران و اخبار را به خود جلب کرده است! در این میان باید توجه داشته باشیم که اتریوم پتانسیل بسیار خوبی داشته و با رکوردشکنی اخیر خود، بار دیگر خودش را به‌عنوان یکی از ابرقدرت‌های بازار ارزهای دیجیتال نشان داده است.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

چه عواملی در شد اتریوم مؤثر بوده‌اند؟

در رشد چند روز اخیر این ارز، سه عامل تأثیر بسیار زیادی داشته‌اند که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

● استفاده از دیفای(برنامه‌های دیفای)
● استقبال سرمایه‌گذاران از سهام گذاری در اتریوم 2.0
● قراردادهای جدید اتریوم در بازار بورس شیکاگو

رمز ارزهایی که در تراکنش‌ها و دیگر امور مالی غیرمتمرکز دخیل هستند، در کنار اتریوم از خود رشد خوبی نشان داده‌اند و طبق آمار، در ماه گذشته حدود 83% رشد کرده‌اند. در کنار همه‌ی مواردی که گفته شد، اشتیاق بیشتر سرمایه‌گذاران برای خرید اتریوم و استفاده از این ارز، قدرت بیشتری به جامعه‌ی آن بخشیده است و به همین دلیل می‌توان انتظار یک تثبیت قوی در این قیمت و حتی رشد بیشتری را از اتریوم داشت.

در هفته‌های آتی شاهد آن خواهیم بود که آیا اتریوم می‌تواند پا به‌پای بیت کوین مسیر رشد را طی کند و یا در این رقابت کم خواهد آورد! اخبار روزانه‌ی ارزهای دیجیتال را از وب‌سایت ما پیگیری نمایید! و همچنین میداس سرمایه مقاله ای تهیه کرده به نام تاریخچه مای سلیوم که اگر با آن آشنایی ندارید توصیه میکنم حتما ان را مطالعه نمایید.

 

[irp posts=”20892″ name=”مزرعه بیت کوین چیست؟ راه‌اندازی مزرعه بیت کوین چگونه است؟”]

 

منبع:

https://arzdigital.com/ether-sets-new-all-time-high-over-2000-as-bull-run-continues/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.