قانون‌گذاران آمریکایی، همچنان دست از سر رمزارزها برنمی‌دارند

قانون‌گذاران آمریکایی، همچنان دست از سر رمزارزها برنمی‌دارند

مجریان و قانون‌گذاران ایالات متحده آمریکا، ممکن است در پی هفته‌ای که در آن بیت کوین نزولی 15000 دلاری داشته، قوانین و محدودیت‌های حوزه رمزارزها را بازنگری کنند. بنابه گزارش Bloomberg در روز 20 مه، قانون‌گذاران مالی واشنگتن هنوز از نحوه محدود کردن و قانون‌گذاری برای بازارهای فرار مطمئن نیستند. طبق بیانات تنظیم‌کنندگان بانکی در Capitol Hill در روز چهارشنبه، Randal Quarles از نبود قوانین مناسب سخن گفته و ذکر کرد:” ما در دولت در حال بررسی راه‌های مختلفی برای بررسی و تنظیم این مسئله هستیم.”

[irp posts=”38039″ name=”15 روش کسب درآمد از بیت کوین 100% عملی در سال 1400″]

او همچنین افزود که سازمان‌های دولتی به زمان نیاز دارند تا رویکرد مناسبی را قبل از ساخت یک چهارچوب کلی، اتخاذ کنند. مراجع قانونی ایالات متحده همچنان نگرانی اصلیشان در رابطه با فعالیت‌های غیرقانونی و قاچاقی حوزه دارایی‌های دیجیتال غیرمتمرکز است، فعالیت‌هایی مانند فریب بازار، پولشویی و حمله باج‌افزارها. دموکرات تگزاسی، Al Green از Quarles درخواست کرد تا نظراتی در رابطه با اینکه کنگره چگونه باید بازار را تنظیم کند، ارائه دهد و در این باره گفت:” این یک مشکل اساسی است. ما به تجارب شما نیاز داریم.”

قانون‌گذاران ایالات متحده آمریکا در حال بازنگری محدودیت‌های رمزارزها هستند.بازارهای بیت کوین و رمزارزها طبیعتا بسیار فرار و بی‌ثبات هستند و چنین اصلاحاتی بعد از صعودهای سریع آنها کاملا عادی است، گرچه بنظر می‌رسد که قانون‌گذاران مالی از این مسیر آنها کاملا ناخشنود هستند. کنترل‌کننده فعال ارزهای دیجیتالی، Michael Hsu، گفته که او و دیگر قانون‌گذاران در رابطه با ایجاد یک نیروی اجرایی درون آژانسی برای توکن‌های رمزارزی صحبت کرده‌اند.

[irp posts=”29705″ name=”ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت”]

در این میان، رئیس کمیته بانکداری سنا، Sherrod Brown، به طور جداگانه در رابطه با نگرانی‌های حوزه رمزارزها صحبت کرد. وی در اینباره گفت :” من حس می‌کنم که کمپانی‌های فینتک و دیگر کمپانی‌هایی که خارج از یک محدوده قانونی در حال فعالیت می‌باشند، می‌توانند خطرناک باشند. من همچنان راه‌حلی برای این موضوع ندارم اما یکی از نگرانی‌های من این است.

” در 19ام ماه مه در نامه‌ای به Michael Hsu، Brown نگرانی‌اش را در رابطه با اختیارات OCC بیان کرد و درخواست کرد تا چهارچوب‌هایی برای کمپانی‌های مالی و غیرمالی تعیین شود. او همچنین از کمپانی‌های بخصوصی مانندpaxos، Protego و Anchorage نام برد که طی نظارت رئیس قبلی این سازمان، منشور اعتماد دولتی دریافت کرده بودند.

[irp posts=”25102″ name=”اتریوم یا بیت کوین کدام برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟”]

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/crypto-crash-has-legislators-considering-new-regulations-to-protect-consumers

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.