فیسبوک ( متا ) دوست ارز دیجیتال

فیسبوک ( متا ) دوست ارز دیجیتال

روز گذشته شرکت متا – فیسبوک – اعلام کرد که شرکت های مرتبط با ارز دیجیتال از جمله صرافی ها و انواع کیف پول اجازه تبلیغ در پلتفرم های این شرکت – فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ – را دارند.
بر اساس گزارش cryptobriefing، شرکت متا تصمیم گرفته است که مجوز های تبلیغات ارز دیجیتال و شرکت های مرتبط به آن را از 3 به 27 افزایش دهد. بر این اساس شرکت های مرتبط با ارزهای دیجیتال این امکان را پیدا می کنند که با قدرت عمل بالاتر در پلتفرم های مختلف این شرکت سرمایه گذاری یا تبلیغات کنند.

 

[irp posts=”50688″ name=”شیبا در مسیر پیشرفت”]

این گزارش از دو جهت اهمیت دارد. با بالا رفتن قدرت تبلیغات ارزهای دیجیتال در سه پلتفرم مهم دنیای ارتباطات مجازی – به خصوص اینستاگرام – عملا قدرت جذب بازار ارزهای دیجیتال بالاتر می رود و این به معنی جذب سرمایه بالاتر در این بازار است. به عبارت ساده تر بر اساس این اقدام شرکت متا عملا احتمال رشد بازار بالاتر رفته و به نظر می رسد همه چیز برای یک صعود آماده شده باشد.

 

[irp posts=”50643″ name=”گام بلند بیت کوین با کاهش کارمزد انتقال”]

نکته مهم دیگر در این خبر این است که متا با این تغییر رویه در جذب تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال نشان می دهد که آینده این شرکت به ارزهای دیجیتال وابسته است. این وابستگی را می توان در پلتفرم جدید معرفی شده توسط این شرکت – متاورس – به خوبی مشاهده کرد. در واقع شرکت متا قصد دارد با بال و پر دادن به بازار ارزهای دیجیتال عملا مسیر خود را برای گسترش متاورس هموارتر کند.

[irp posts=”50614″ name=”بایننس کوین، هدف بعدی ایلان ماسک”]

 

منبع:
https://cryptobriefing.com/facebook-reverses-crypto-ad-ban/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.