فعالیت های مجرمانه در شبکه بیت کوین: تنها سه درصد!

فعالیت های مجرمانه در شبکه بیت کوین: تنها سه درصد!

شب گذشته دفتر ملی تحقیقات اقتصادی (NBER) طی یک گزارش اعلام کرد که تراکنش های صورت گرفته برای فعالیت های مجرمانه در شبکه بیت کوین، کمتر از سه درصد از کل تراکنش های این شبکه را شامل می شود. حال باید پرسید که آیا دولت ها تنها از این تراکنش های سه درصدی نگران هستند؟!

 

[irp posts=”51140″ name=”ایلان ماسک: متاورس، یک تب تکنولوژی است!”]

دفتر ملی تحقیقات اقتصادی (NBER) شب گذشته اعلام کرد که تراکنش های مربوط به فعالیت های تروریستی، قمار، پولشویی و … تنها سه درصد از کل تراکنش های بازار بیت کوین را شامل می شود. این آمار در حالی منتشر می شود که تراکنش های فعالیت های مجرمانه توسط دلار و دیگر ارزها درصد قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند.

 

[irp posts=”51116″ name=”دو کیف پول گمشده، پیدا شده!”]

 

از این رو به نظر می رسد دلیل دولت هایی مانند هند و چین و … تا به امروز بی اساس بوده. در واقع دولت ها به دلیل احتمال تراکنش های مربوط به فعالیت های مجرمانه اقدام به محدود سازی این بازار کرده اند. اما بر اساس این گزارش به نظر می رسد هنوز بازار بیت کوین و تراکنش های انجام گرفته در آن تا حد زیادی پاک و غیر مجرمانه است.

 

[irp posts=”51125″ name=”متاورس، زمین بازی جدید چینی ها”]

همچنین دفتر ملی تحقیقات اقتصادی (NBER) در ادامه به این موضوع اشاره کرد که حدود 80 درصد تراکنش ها مربوط به خرید و فروش صرافی ها و به نوعی سفته بازی ها در این بازار است. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که هنوز بیت کوین به طور کامل نتوانسته جایگاه خودش را به عنوان یک ارز قابل مبادله تثبیت کند و فعلا به آن دید یک عامل سرمایه گذاری نگاه می شود.

 

منبع:
https://news.bitcoin.com/report-illegal-trades-account-for-less-than-3-of-total-bitcoin-transactions/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.