فعالیت بالای نهنگ ها در دوج کوین

فعالیت بالای نهنگ ها در دوج کوین

روز گذشته ایلان ماسک طی یک توییت اعلام کرد که قصد دارد سیستم فروش محصولات تسلا به واسطه دوج کوین را راه اندازی کند. این خبر باعث شد که طی 24 ساعت گذشته قیمت دوج کوین 48 درصد افزایش را تجربه کند و امروز با درصد کمی اصلاح در رقم 0.18 دلار ایستاده است. این خبر زمانی اهمیت خودش را نشان می دهد که بدانیم طی این 24 ساعت تراکنش های بزرگ دوج کوین رشد 148 درصدی داشته است.

 

[irp posts=”50855″ name=”یونیسف توکن NFT خودش را راه اندازی می کند”]

 

به گزارش سایت تحلیلی Into The Block طی 24 ساعت گذشته میزان تراکنش های بزرگ در دوج کوین حدودا 148 درصد افزایش داشته است. معمولا به تراکنش های بالغ بر 100 هزار دلار تراکنش بزرگ گفته می شود. بنابراین می توان گفت که طی چند ساعت گذشته خرید و فروش های عظیمی در این ارز دیجیتال رخ داده است.
اما سوال این است که این خرید و فروش ها که حجم بزرگی از آن توسط نهنگ ها صورت گرفته آیا می تواند سودآوری داشته باشد یا خیر؟

 

[irp posts=”50913″ name=”این بار با دوج کوین از تسلا خرید کنید!”]

 

در این گزارش تحلیلی آماری از خروج یا ورود سرمایه به این ارز دیجیتال ارائه نشده است. از این رو نمی توان دقیقا گفت که از این تراکنش های بزرگ در جهتی عمل کرده اند. دوج کوین اکنون در مرز حساسی قرار دارد که هر دو سناریو صعود یا سقوط برای آن محتمل است. از این رو باید منتظر ماند و دید که نهنگ ها چه تصمیمی برای این ارز دیجیتال خواهند گرفت. در ادامه توصیه میکنم مقاله اکسی اینفینیتی بازی را بخوانید.

 

[irp posts=”50891″ name=”مجله تایم ایلان ماسک را انتخاب کرد!”]

 

منبع:
https://u.today/dogecoin-whale-transactions-surge-as-price-declines

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.