فروش 4 میلیون دلاری NFT های Lobby Lobsters در همان ساعت اولیه

فروش 4 میلیون دلاری NFT های Lobby Lobsters در همان ساعت اولیه

توکن های غیرمثلی که لابسترهای کارتونی کت و شلوار پوشیده را به تصویر می کشند، بیش از 4 میلیون دلار برای حمایت از مقاصد لابی کردن که باعث حمایت از بخش DeFi می شوند، بدست آورده اند. در 5 آگوست، پلتفرم و جامعه توکن های غیرمثلی Universe، NFT های Lobby Lobster را در کمتر از یک ساعت به فروش رسانده و در حدود 4 میلیون دلار کسب کرد. هر NFT 0.1 اتر، معادل 390 دلار، قیمت گذاری شده بود، که در همان فروش های اولیه حدود 1000 اتر به منظور حمایت از تمرکز بی بهره بر روی مشکلات سیاسی که با رمزارزها مواجه هستند، جمع آوری شد.

 

[irp posts=”45636″ name=”استراتژیست ارشد Bloomberg، بیت کوین را در مسیر 100000 دلاری شدن می بیند”]

 

در یک بلاگ پست، Universe مشخص کرد که بهره برداری انتخاب آنها است، هر چند که نام این سازمان بزودی عمومی خواهد شد. فرآیندهای فروش مجدد نیز در کیف پول چند امضا DAO شرکت Universe، ذخیره خواهد شد. همچنین آراء جمعی ماهانه تعیین شده نیز که برای مشخص کردن اینکه کدام سازمان ها سرمایه 7.5 درصد از فروش ثانویه را پرداخت خواهند کرد، به کار گرفته شده اند، مستقیما به سمت حمایت از گروه های لابی مستقر در خارج از ایالات متحده آمریکا هدایت می شوند.

 

[irp posts=”45627″ name=”بانک ها یا صرافی ها؟ کدام یک بیشتر جریمه می شوند؟”]

Lobby Lobsters تمجید و مشارکت بسیاری از چهره های مشهور در دنیای رمزارزها و DeFi را به خود جذب کرد، که از جمله آنان می توان به Foobar، Fikantes و هم موسس DelfiDigital، Tom Shaughnessy، اشاره کرد. ایده Lobby Lobsters از گفتگوهای Hayden Adams از Uniswap و Kain Warkick از Synthetix در رابطه با چگونگی حمایت تلاش های لابی کردن از صنعت DeFi، نشات گرفته است.

 

[irp posts=”45558″ name=”10000 NFT رایگان، توسط Internet Computer منتشر می شوند”]

 

Lobby Lobsters در میانه های پشت پرده تحقیقات سازمان SEC ایالات متحده آمریکا از تیم توسعه Uniswap منتشر شده اند. حمایت گسترده از Lobby Lobster های Universe، با تلاش های سرسختانه اخیر برای تخصیص یک میلیون توکن UNI از سمت Uniswap به منبع تلاش های لابی کردن و طرفداری از DeFi Education Alliance، در تضاد است.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/lobby-lobsters-nft-drop-raises-4-million-in-one-hour-to-support-defi-lobbying-efforts

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.