فروش سهام تسلا به صورت توکن!

فروش سهام تسلا به صورت توکن!

صرافی بایننس همیشه یکی از بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال بوده است و در زمینه ارائه ی خدمات و امکانات نیز هموارهپیشگام به حساب آمده است. حالا این صرافی خبر از ارائه ی سهام توکن سازی شده داده است.بر اساس اخبار منتشر شده از این پس بایننس سهام شرکت ها تجاریعمومی را به شکل توکن سازی شده به فروش می رساند و تسلا اولین شرکتی خواهدبود که سهامش را به این شکل دربایننس قرار خواهد داد. کاربران بایننس می توانند کسرهایی کوچک از سهام تسلا را خرداری کنند و لزوما مجبور به خرید یک سهم کامل نخواهند بود.

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

با شروع این هفته و در روزشنبه، معامله ی سهام های توکن سازی شده در بایننس شروع شده است و نکته ی جالب در این رابطه، صفر بودن کارمزد آن می باشد. بر اساس اخبار رسمی منتشر شده، توکن TSLA همان سهام توکن سازی شده ی شرکت تسلا می باشدکه در حال حاضر کمی بیش از 700 دلارقیمت دارد. البته همانطور که در بالاتر نیز توضیح دادیم، شما مجبور به خرید یک سهام کامل نیستید و خواهید توانست مقادیر کمتری را هم خریداری کنید. این توکن با سهام واقعی تسلا پشتیبانی خواهد شد و در واقع می توان قیمت و قدرت و اعتبار آن را معادل سهام اصلی تسلا دانست.

 

کاربران و سرمایه گذاران فعال در بایننس قادر خواهند بود که حداقل معادل یک صدم از این توکن را خریداری کنند که با قیمت امروز چیزی معادل 7 دلار خواهد شد. خوب است بدانید که این اولین سهام توکن سازی شده به حساب نمی آید اما به نظر می رسد با توجه به قدرت و اعتباری که کمپانی تسلا دارد، سرنوشت خوب و آینده ی روشنی در انتظار توکن TSLA باشد.

 

اقدامی که ازظرف بایننس شاهد آن بودیم، می تواند یک انقلاب بزرگ در حوزه ی ارزهای دیجیتال و بورس به پا کند چرا که اگر این روند نتیجه ی خوبی از خود نشان دهد و بتواند سرمایه گذاران را مجذوب خود کند، ممکن است خیلی زود تعداد زیادی از سهام های بورس، معادل توکن سازی شده ی خود را ارائه کنند و بخش زیادی از سرمایه گذاران از بورس اوراق بهادارکوچ کنند! در این صورت شاهد افزایش بسیار چشمگیری در ارزش کل بازار و حجم معاملات ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

[irp posts=”29430″ name=”بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2021 کدام است؟!”]

نکته ی مهم درباره فعالیت در این زمینه آن است که اگر می خواهید سهام های توکن سازی شده را خریداری کنید، باید خرید و فروش ها را در زمان باز بودن بازارهای سنتی انجام دهید و همچنین تایید هویت خود را کاملا انجام دهید. همچنین از دیگر مزایای این موضوع می توان به این اشاره کرد که سرمایه گذاران شامل تسهیلات و مزایایی هستند که شرکت ها به سهام داران خود می دهند. برای آن که این مزایا را بهتر درک کنید، مثالی برای شما می زنیم؛ مثلا ممکن است آن ها برای دیافت سود، تقسیم سهام و… واجد شرایط باشند و این اتفاق خواهد افتاد.

 

همانطور که می بینید، دنیای ارزهای دیجیتال روز به روز در مسیر پیشرفت و گسترش دامنه های خود در حال قدم برداشتن است. با این اقدامات و اتفاقاتی که شاهد آن ها خواهیم بود، می توانیم به زمانی فکر کنیم که احتمالا رمز ارزها همه ی ابعاد زندگی ما را پوشش داده اند و به همراه همیشگی انسا تبدیل شده اند. شما عزیزان می توانید قیمت و اخبار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را از وبسایت ما به طور روزانه پیگیری کنید تا همواره از تازه های این حوزه با خبر باشید.

[irp posts=”24161″ name=”سرمایه‌گذاری در بورس یا ارز دیجیتال کدام‌یک بازده بیشتر دارد؟”]

منبع: https://coinsara.com/binance-allows-users-to-trade-tokenized-stock-tokens-starting-with-tesla/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.