علاقه‌ی ایلان ماسک به افزوده شدن دوج کوین در کوین بیس

علاقه‌ی ایلان ماسک به افزوده شدن دوج کوین در کوین بیس

رئیس کمپانی تسلا، یعنی ایلان ماسک که مدتی است سروصدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به پا کرده است، اخیراً در توییتر خود فعالیت‌های داشته که بازهم به دوج کوین مربوط است. او در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود آیا به نظر او کوین بیس باید ارز دوج کوین را به لیست خود اضافه کند یا خیر، با یک توییت کوتاه نوشت: بله!

علاقه‌ی ایلان ماسک به افزوده شدن دوج کوین در کوین بیس

 

[irp posts=”20296″ name=”خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است؟”]

 

درصورتی‌که کوین بیس این کار را انجام دهد و دوج کوین را به لیست ارزهای خود اضافه کند، دوج کوین در معرض کاربران و سرمایه‌گذاران کاملاً جدیدی قرار خواهد گرفت که می‌تواند به‌طور چشم‌گیری باعث رشد و قدرتمند شدن این ارز شود. دلیل این موضوع آن است که بر اساس قوانین تنظیم‌شده در ایالات‌متحده آمریکا، تعداد سرمایه‌گذاران، حجم تراکنش‌ها و ارزش کل بازار یک ارز از مواردی هستند که بر ارزش ارزها مؤثرند. نکته جالب‌توجه این است که کمپانی تسلا از صرافی کوین بیس 1.5 نیم میلیارد دلار بیت کوین خریده است و این سرمایه‌گذاری بزرگ در این صرافی ممکن است آن‌ها را قانع کند تا دوج کوین را وارد لیست خود کنند.

در روز گذشته دوج کوین در حدود قیمت 0.059 دلار قرار داشت که نشان از سود 6.7 درصدی نسبت به‌روز قبل خود دارد. اگر نگاهی به قیمت‌ها بی اندازیم خواهیم دید که در ماه ژانویه حدود 600 درصد افزایش رخ‌داده است و در سال جاری نیز 1130 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده‌ایم. بر اساس آمار و اطلاعات CoinDesk 20 بیت کوین بیش از 100 درصد نسبت به سال گذشته‌ی خود رشد داشته است.(همچنین در ادامه مقاله ریسک خرید دوج کوین را مطالعه نمایید.)

 

[irp posts=”24112″ name=”پشتوانه بیت‌ کوین چیست؟ آیا می‌توان به بیت‌ کوین اعتماد کرد؟”]

 

علاقه‌ی ایلان ماسک به افزوده شدن دوج کوین در کوین بیس

در میان همه‌ی این ارزها اما دوج کوین مسیر جالبی را طی می‌کند و با پشتیبانی‌های مستقیم و غیرمستقیم ایلان ماسک، احتمالاً درنهایت به‌جای خوبی خواهد رسید. این پشتیبانی‌ها و اخبار خوب از جاهای دیگر هم به این ارز می‌رسند و خبرهای خوبی برای آن می‌شنویم. تیم بسکتبال داراس ماوریکس این رمز ارز را برای پرداخت هزینه بلیت و یا خرید دیگر کالاها از فروشگاه این باشگاه قبول می‌کند. نام‌های بزرگ دیگری مانند نام تجاری ورزشی Wooter Apparel و همچنین CovCare که در زمینه پزشکی فعالیت می‌کند نیز به استفاده از دوج کوین روی آورده‌اند. همان‌طور که می‌بینید، پذیرش دوج کوین در جوامع مختلف در حال افزایش است و این موضوع نوید روزهای خوبی را برای آن می‌دهد.

شما عزیزان می‌توانید اخبار ارزهای دیجیتال را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما دنبال کنید و از جدیدترین اتفاقات این حوزه باخبر شوید. اگر علاقه مند به این هستید که بدانید بیت کوین چیست و درباره استخراج بیت کوین با گوشی بدانید توصیه میکنم این مقاله را هم بخوانید.

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

 

منبع: https://www.coindesk.com/teslas-elon-musk-wants-coinbase-to-become-doge-friendly

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.