صرافی کوین بیس همه تراکنش ها را رهگیری می کند

صرافی کوین بیس همه تراکنش ها را رهگیری می کند

کوین بیس یکی از صرافی های مطرح و بزرگ آمریکایی محسوب می شود که به میلیون ها کاربر از سراسر جهان سرویس ارائه می دهد. این صرافی معتبر جهانی اعلام کرده است که قصد دارد اطلاعات هویتی تمام کاربران خود را جمع آوری خواهد کرد. این اتفاق از روز یک آوریل – 12 فروردین – سال جاری خواهد افتاد.

 

[irp posts=”45627″ name=”بانک ها یا صرافی ها؟ کدام یک بیشتر جریمه می شوند؟”]

کوین بیس در ابتدا قرار است اطلاعات هویتی و سکونتی کاربران مستقر در آمریکا، کانادا، سنگاپور و ژاپن را جمع آوری کند. این احتمال وجود دارد که به زودی این روند در قبال سایر کاربران این صرافی نیز رخ بدهد.
کوین بیس بعد از بایننس دومین صرافی معتبر جهانی است که می خواهد چارچوب های خاصی برای حضور کاربران در فضای ارزهای دیجیتال ایجاد کند. بر این اساس کوین بیس می تواند تمامی نقل و انتقالات مالی درون صرافی خود را مدیریت و رهگیری کند.

 

[irp posts=”29640″ name=”بهترین صرافی ارز دیجیتال کدم‌اند؟ معرفی 15 صرافی آنلاین معتبر ایرانی و خارجی”]

در ادامه اطلاعیه کوین بیس آمده است که کاربرانی که قصد منتقل کردن سرمایه به خارج از این صرافی را دارند باید اطلاعات کامل هویتی و مکانی دریافت کننده را وارد کنند. در غیر این صورت امکان نقل و انتقال مالی به خارج از صرافی را نخواهند داشت.

 

[irp posts=”33704″ name=”برخورد سختگیرانِ دولت ترکیه؛ چهار تن از کارمندان صرافی Vebitcoin دستگیر می‌شوند”]

بدین ترتیب کوین بیس به دنبال این است که تمامی تراکنش های ارز دیجیتال را رهگیری و مدیریت کند. این اتفاقی است که برای اولین بار در دنیای ارزهای دیجیتال رخ می دهد و به نظر می رسد چندان به مذاق کاربران این بازار خوش نیاید. به هر حال نکته مثبت بازار ارزهای دیجیتال این است که می تواند فراتر از قوانین رفتار کند. حال با وجود این سختگیری ها به نظر می رسد کاربران به دنبال مهاجرت از کوین بیس به دیگر صرافی ها باشند. باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد دارد. نظر شما چیست؟

منبع:

https://cointelegraph.com/news/coinbase-to-track-off-platform-crypto-transfers-in-canada-singapore-japan.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.