شرکت‌های رمزارزی، بدنبال افزایش کاربران خود

شرکت‌های رمزارزی، بدنبال افزایش کاربران خود

یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های حوزه ارزهای دیجیتالی، اعلام کرده که تلاش خود را جهت افزایش تعداد کاربرانش در ایالات متحده آمریکا، بیشتر خواهد کرد. امروز در بیانیه‌ای از طرف Bitstamp، این صرافی گفت که قصد دارد کمپین بازاریابی را در کشور آمریکا راه بیندازد که هدف آن آگاه کردن سرمایه‌گذاران خرده، در رابطه با رشد قطعی ارزهای دیجیتالی در ربع اول سال 2021 می‌باشد. به عنوان بخشی از این فعالیت‌ها، Bitstamp گفته که قصد دارد تا تعداد افراد خود در تیم آمریکا را سه برابر کند و تیم پشتیبانی از مشتریان خود را در 2021، 50 درصد رشد دهد.

 

[irp posts=”32245″ name=”تصمیم کمیسیون اقتصادی ایران برای تولید رمز ارز داخلی و ورود پله به توکن‌های غیرمثلی”]

 

مدیرعامل Bitstamp، Julian Sawyer، به Cointelegraph گفت که این شرکت افزایش علاقه‌ای را از طرف سرمایه‌گذاران خرده و موسسات مالی آمریکا در سال 2020 مشاهده کرده، در حالی که دیگر صرافی‌ها درگیر بالا بردن زمان کاری و پشتیبانی مشتریان خود بوده‌اند. او گفت که امنیت شرکت، هزینه‌های شفاف و زیرساخت‌های آن، برگ برنده‌ای به این شرکت در مقابل رقبای محلی خواهد داد.

وی افزود: ” رمزارزها سریع‌ترین بخش سرویس‌های مالی در حال رشد می‌باشند و ما قصد داریم تا در رقابتی‌ترین بازار مالی جهان، یعنی آمریکا، نقش یک رهبر را ایفا کنیم. ظرفیت افزایش سرمایه‌گذاران خرده و موسسات جدید در آمریکا، رقمی نجومی است.”

یکی از بزرگترین شرکت‌های استخراج رمزارزها در آمریکای شمالی، گفته که 8000 تجهیزات اضافه را فراهم کرده و استخراج دیگر رمزارزها را آغاز کرده است. در بیانیه‌ای از طرف شرکت Blockcap در روز دوشنبه، این شرکت ماینینگ اعلام کرده که قصد دارد تا پایان سال 2022، بیش از 50000 عدد تجهیزات آنلاین داشته باشد. Blockcap هم اکنون کنترل بیش از 12000 تجهیزات ماینینگ را در دست دارد و بیش از 6.6 بیت کوین را در روز استخراج می‌کند که معادل 380000 دلار در زمان عمومی‌سازی می‌باشد.

 

[irp posts=”24765″ name=”یارانه انرژی برای استخراج رمز ارزها ارائه نمی‌شود!”]

 

این شرکت افزود که قصد دارد فعالیت‌های خود را در جهت استخراج دیگر رمزارزها مانند اتریوم نیز، توسعه دهد. بنابه گفته‌های این شرکت، افزودن تجهیزات استخراج اتریوم، در عمل 1.229 تراهش در ثانیه محاسبه خواهد شد.

بیش از 50000 ماینر بیت کوین نیاز است تا 2 درصد از نرخ هش ترکیبی بیت کوین کنترل شود. مدیر اجرایی و موسس این شرکت، Darin Feinstein، گفت:” تمرکز استراتژی رشد Blockcap، بر روی هدایت دارایی‌های دیجیتالی نظیر به نظیر مختلف، مستقیما به سمت افرادی است که از آنها در جهت بهبود زندگی‌شان استفاده می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم تا در زیرساخت‌های لازم برای بکارگیری این تکنولوژی‌ها مشارکت داشته باشیم، تا مردم بتوانند در سیستم مالی جهانی بهتر و کامل‌تر عمل کنند.”

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در زمینه “احراز هویت KYC در صرافی بایننس” هستید این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/blockcap-plans-to-have-50k-bitcoin-miners-operational-by-2023

https://cointelegraph.com/news/bitstamp-announces-us-expansion-after-570-increase-in-customers

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.