شروع معاملات معتبرترین حراجی جهان با ارزهای دیجیتال

شروع معاملات معتبرترین حراجی جهان با ارزهای دیجیتال

ساتِبیز (Sotheby’s) را می توان معتبرترین و در عین حال قدیمی ترین حراجی در جهان بدانیم. این حراجی بزرگ و معتبر انگلیسی روز گذشته اعلام کرده است که در حراج بزرگ آینده قصد دارد امکان خرید به واسطه بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین را فراهم کند.

 

[irp posts=”51509″ name=”بزرگ ترین بانک ایتالیایی از موضع خود عقب نشست”]

 

گرچه این حراجی در تابستان سال جاری یک الماس 101.38 قیراطی را به واسطه بیت کوین به یک سرمایه دار هنگ کنگی فروخت، اما این برای اولین بار است که این حراجی به طور رسمی اعلام می کند در حراجی بعدی خود می خواهد گزینه پرداخت آنلاین به واسطه بیت کوین و دو ارز دیجیتال دیگر را فراهم کند.

 

[irp posts=”51517″ name=”روی خوش تسلا به دوج کوین”]

حراج بعدی این مجموعه شامل یک الماس سیاه کمیاب 555.55 قراطی است. هنوز ارزش کامل این الماس اعلام نشده است اما مسلما هزینه بالایی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. این مزایده قرار است در بهمن ماه سال جاری اتفاق بیفتد. با توجه به رقم بالای جا به جایی که قرار است صورت بگیرد، در صورتی که خریدار تصمیم بگیرد به واسطه بیت کوین یا سایر ارز های دیجیتال این خرید را انجام دهد عملا تاثیر بزرگی در افزایش کاربری آن ارز خواهد داشت.

 

[irp posts=”51513″ name=”روی خوش اروپا در سال 2022 به ارزهای دیجیتال”]

 

بدین ترتیب انتظار می رود بعد از این حراجی یکی از این سه ارز دیجیتال – احتمالا بیت کوین – شاهد یک صعود قیمتی محسوس باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا خریداری پیدا می شود که بخواهد بر اساس یکی از این سه ارز خرید خود را انجام دهد و صاحب این الماس زیبای مشکی شود یا خیر!

منبع:
https://www.coindesk.com/business/2022/01/17/sothebys-to-accept-btc-eth-or-usdc-in-auction-of-rare-black-diamond-called-the-enigma/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.