شرایط دلار در روزهای آینده

شرایط دلار در روزهای آینده

احتمال کاهش نرخ ارز در روزهای آتی وجود دارد. بازارهای مالی طلا، ارز و … این هفته روند نزولی خود را پیش گرفتند. اما در مقابل بورس روند صعودی داشته است. پیش بینی می‌شود که این روند رشد خود را تا مدت ها ادامه دهد. توجه داشته باشید که نرخ دلار آمریکا در هفته گذشته 0.11 کاهش را تجربه کرده است و رقم آن به ۲۵ هزار و ۶۴۱ تومان رسیده است.

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

یورو هم با 1.01 درصد کاهش در انتهای هفته گذشته به قیمت ۲۸ هزار و ۱۲۳ تومان رسیده است. کوروش آسایش بیان کرده است: به علت صحبت هایی که در مورد توافقات در چند روز گذشته انجام شده است، نرخ ارز روندی کاهشی داشته و به زیر ۳۰ هزار تومان رسید. قطعاً این اخبار تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت و قیمت دلار را به مرور زمان به پایین می کشد.

 

[irp posts=”51625″ name=”آیا امکان ریزش قیمت بیت کوین تا مرز 20 هزار دلاری وجود دارد؟”]

این روزها خبر از رکورد روبل در برابر یورو و دلار است. روبل روسیه بالاترین سطح خود را در برابر یورو و دلار از ژوئن ۲۰۱۵ و مارس ۲۰۱۸ تجربه کرد. به گزارش از ایسنا همزمان با آماده شدن اتحادیه اروپا برای پرداخت هزینه گاز به کشور روسیه ارزش روبل در برابر یورو به سطح سال ۲۰۱۵ رسید.

تحلیلگران معتقدند هستند که آمادگی کشورهای اتحادیه اروپا برای پرداخت هزینه گاز به کشور روسیه باعث ایجاد این اتفاق شده است. در معاملات روبل در برابر یورو بیش از ۵ درصد افزایش داشته است. به طوری که ارزش پول این کشور به بیش از ۴ درصد هم در یک روز افزایش داشته است. روبل چنین سطحی از صعود را از سال ۲۰۱۸ به خود ندیده بود.

 

[irp posts=”45636″ name=”استراتژیست ارشد Bloomberg، بیت کوین را در مسیر 100000 دلاری شدن می بیند”]

با وجود تمامی بحران های اقتصادی در کشور روسیه روبل امسال حدود ۳۰ درصد در برابر دلار ارزش داشته است. این موضوع باعث شد تا روبل به عنوان بهترین ارز شناخته شود. به گفته کریل ترماسوف، رئیس بانک مرکزی روسیه: روبل همچنان به عنوان یک ارز شناور آزاد باقی مانده است

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.