نقد و بررسی بروکر سی ام اس پرایم CMS PRIME

نقد و بررسی بروکر سی ام اس پرایم CMS PRIME

میداس سرمایه هیچ کارگزاری را توصیه نمی‌کند محتوای زیر تنها به‌منظور معرفی کارگزار است و کاربران عزیز خودشان باید برای انتخاب کارگزار مناسب تصمیم بگیرند.

Cmsprime یک کارگزار فارکس است که در سال 2004 تاسیس شد و در حال حاضر این بروکر به معامله گران و سرمایه گذاران ایرانی فارکس خدمات ارائه می دهد. بروکر cms یکی از بهترین بروکرهای عصر امنیتی است و تقریبا تمامی مشتریان این بروکر از خدمات آن راضی هستند. در این صفحه، نگاهی دقیق به CMS Prime Broker خواهیم داشت. بروکر Cms prime یک کارگزار با شهرت و امنیت است که خوشبختانه امکان استفاده از خدمات معاملاتی آن برای کاربران و معامله گران ایرانی نیز کارساز است.

اعتبار و رگوله بروکر سی ام اس پرایم

کارگزار Cmsprime بیش از پانزده سال سابقه کارگزاری دارد و همچنین دارای سه نهاد نظارتی است، بنابراین این کارگزار را می توان به عنوان یک کارگزار مطمئن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری در نظر گرفت، بنابراین معامله گران می توانند با اطمینان در آن مشارکت و سرمایه گذاری کنند.

  • مجوز (FCS) کمیسیون خدمات مالی موریس:

CMS Securities Ltd توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) تحت مجوز شماره 19024331 (موریس) GB تنظیم می شود.

  • مجوز FCA)) سنت وینسنت و گرنادین‌:

Capital Market Solutions INC در سنت وینسنت و گرنادین ها با شماره مجوز: 2018 IBC 24495 به ثبت رسیده است.

  • VFCS)) مجوز کمیسیون خدمات مالی وانتواتو:

Capital Market Solutions Inc دارای مجوز و تنظیم شده توسط کمیسیون خدمات مالی وانواتو (VFSC) است. با شماره مجوز: 40437 وانواتو.

بر اساس مقررات اعلام شده CMS Prime Broker دارای اعتبار و مجوزهای خوب و معتبر می باشد. یک کارگزار تنظیم شده در رفتار تجاری خود با مسئولیت بیشتری عمل می کند و امنیت بیشتری برای وجوه کاربران آن کارگزار تضمین می شود.

دفتر مرکزی بروکر سی ام اس پرایم کجا واقع شده است؟

دفتر مرکزی Cmsprime Broker در امارات متحده عربی و در شهر دبی واقع شده است.

 

[irp posts=”56554″ name=”معرفی و آموزش سوپر فارکس SUPER FOREX (SF) برای فارسی زبانان”]

 

آشنایی با انواع حساب در بروکر CMS PRIME

کارگزار CMS Prime سه نوع حساب مختلف با نام حساب های استاندارد، یک حساب ECN و یک حساب پرایم با دسترسی به طیف گسترده ای از ابزارها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در مرحله بعد، انواع حساب ها را در این کارگزار بررسی می کنیم تا ببینیم کدام یک از این سه نوع حساب برای شما مناسب است:

  • افتتاح حساب استاندارد در بروکر سی ام اس پرایم:

حساب استاندارد که یکی از انواع حساب های اساسی است و در اکثر بروکرها با شرایط مختلف موجود است. شرایط زیر برای این نوع حساب در CMS Prime Broker تعریف شده است:

  • حداقل سپرده برای افتتاح حساب استاندارد با 500 دلار است.
  • این حساب کارمزد ندارد و اسپرد آن از 1.2 پیپ شناور است.
  • حداکثر اهرمی که می توان روی این حساب استفاده کرد1:500 است.
  • افتتاح حساب استاندار در بروکر سی ام اس:

اکانت ECN به دلیل ارتباط مستقیم تراکنش ها با بازار یکی از پرطرفدارترین حساب ها است که کاربران همیشه از آن می پرسند که آیا کارگزاری این نوع حساب را دارد یا خیر. CMS Prime Broker به مشتریان خود یک حساب ECN با مشخصات ویژه ارائه می دهد که شامل مزایای ویژه از جمله:

حداقل سپرده برای افتتاح حساب ECN در Cms prime بروکر بیست هزار دلار می باشد که به خصوص برای معامله گران ایرانی مقیم ایران مبلغ بزرگ و قابل توجهی است. اما یکی از مزایای این حساب این است که دارای اسپرد بسیار ناچیز صفر است، البته کارگزار برای هر لات معاملاتی شش دلار از معامله گران دریافت می کند. حداکثر اهرمی که می توان روی این حساب استفاده کرد بین  1:200است.

  • افتتاح حساب پریمیوم:

برای افتتاح حساب پریمیوم در CMS Prime Broker باید حداقل ده هزار دلار در حساب خود نزد این بروکر واریز کنید که مبلغ بسیار زیادی است. کارگزار در این حساب از معامله گران کارمزد دریافت نمی کند و اسپرد این حساب شناور است و از هشت دهم پیپ شروع می شود.

حداکثر اهرم قابل استفاده در این حساب از یک تا سیصد است.

اسپردها در بروکر سی ام اس پرایم

اسپرد در Cms Prime Broker از صفر در حساب ECN تا 1.2 پیپ در حساب استاندارد متغیر است و به طور کلی می توان اسپرد این بروکر را کم در نظر گرفت. گزارش های CMS Broker از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

حساب اسلامی یا بدون سوآپ در بروکر سی ام اس پرایم

در بازار مالی به حساب های بدون مبادله یا سود شبانه حساب اسلامی می گویند و ارائه این گونه حساب ها از مزیت کارگزاران محسوب می شود و CMS Prime Brokers نیز به امکان استفاده از حساب های اسلامی برای معامله گران کمک می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید پشتیبانی این کارگزار را بررسی کنید.

لوریج یا اهرم های معاملاتی در بروکر CMS PRIME

ضریب اهرمی سرمایه ای است که به عنوان وام از یک کارگزار قرض گرفته می شود که در حساب معامله گر ضرب می شود تا درآمد بالقوه افزایش یابد. برای مثال، اگر 1 لات استاندارد USDJPY را با اهرم 1:100 معامله کنید، مارجین مورد نیاز به جای 1000 دلار100000  دلاراست. مارجین مقدار وجوه موجود برای معامله است. مارجین مورد نیاز مقدار پول مورد نیاز برای باز کردن یک موقعیت است.(در ادامه مقاله لات در فارکس و اتریوم چیست را بخوانید.)

برای انتخاب حساب معاملاتی مناسب؛ مزایا را نیز باید در نظر گرفت. به طور کلی، حداکثر اهرم ارائه شده توسط CMS Prime Broker تا 1:500 است.

 

حداقل سرمایه مورد نیاز برای افتتاح حساب ریل در بروکر سی ام اس پرایم

حداقل سپرده برای افتتاح حساب در CMS Prime Broker پانصد دلار است که برای افتتاح یک حساب معمولی کافی است.

چه مدارکی برای افتتاح حساب در بروکر سی ام اس پرایم لازم است؟

برای باز کردن یک حساب کاربری و تأیید هویت، دو مدرک شناسایی لازم است:

  • گذرنامه، کارت ملی و گواهی نامه رانندگی.

با تلفن همراه خود از دو طرف یکی از کارت شناسایی های بالا عکس واضح بگیرید و در فرم ثبت نام ارسال کنید.

  • مدارک تایید محل سکونت:

مدرک آدرس با نام شما الزامی است. از تاریخ صدور این سند نباید بیش از 6 ماه باشد. مانند: قبوض دولتی آب، برق، گاز، تلفن یا تلفن همراه یا رسید پرداخت بانکی. با تلفن همراه خود از یکی از این موارد عکس واضح بگیرید و در فرم ثبت نام وارد کنید. اگر مدرکی از آدرس ندارید، پس از پر کردن فرم افتتاح حساب در چت تلگرام، حتما به پشتیبانی کارگزار اطلاع دهید.

نحوه واریز و برداشت در بروکر سی ام اس پرایم

مشتریان بازار مالی می خواهند بتوانند حساب های تجاری خود را شارژ کنند یا به سرعت سرمایه و سود خود را برداشت کنند. CMS Prime Broker چندین روش پرداخت و برداشت را برای تأمین مالی حساب معاملاتی شما ارائه می دهد. مهمتر از همه، به گفته کارگزار، هیچ کارمزد اضافی برای معاملات سپرده دریافت نمی شود.

شارژ حساب معاملاتی CMS Prime Broker با استفاده از روش های موجود زیر امکان پذیر است:

  • حواله بانکی.
  • وب مانی
  • نتلر.
  • اسکریل.
  • واریز و برداشت به صورت ریالی.

 

بونوس یا پاداش در بروکر سی ام اس پرایم

جوایز کارگزار CMS prime طبق مدیریت این بروکر دائماً در حال تغییر است و معمولاً هر دو یا سه ماه یک بار پاداشی برای تشویق کاربران در نظر گرفته می شود ، به عنوان مثال ده تا بیست درصد در اولین واریز.

در بروکر سی ام اس پرایم چه دارایی هایی قابل معامله هستند؟

امکان معامله مستقیم بیش از 200 دارایی معاملاتی با شرایط پایه معاملاتی و تکنولوژی قوی شامل 4 دسته جفت ارز، سهام CFD و شاخص و کالا در CMS Prime Broker فراهم شده است. به یاد داشته باشید که ابزارهای مختلف شرایط معاملاتی متفاوتی دارند و باید مطمئن شوید که استراتژی شما برای دارایی انتخابی شما مناسب است.

  • معاملات جفت ارزها در بروکر سی ام اس پرایم:

بیش از 40 جفت ارز فارکس در 24 ساعت شبانه روز (به جز تعطیلات آخر هفته) با اهرم 1:500 قابل دسترسی برای کاربران این بروکر است.

  • معاملات کالاها در بورس :

CMS Prime Broker تجارت آنلاین کالاهای گرانبها مانند طلا، نقره و نفت را از طریق قراردادهای Spot و Future ارائه می دهد. قراردادهای اسپات منقضی نمی شوند و قراردادهای آتی دارای ویژگی مبادله خودکار یک شبه هستند. قیمت محصولات با توجه به رویدادهای اقتصادی و سیاسی در جهان در نوسان است.

  • معاملات CFD ها و شاخص ها در بروکر سی ام اس پرایم:

از شاخص ها برای نشان دادن وضعیت اقتصاد، یک یا چند صنعت استفاده می شود. به طور کلی، هر مجموعه نشان دهنده نتایج یک پایگاه داده کلی است و به عنوان ابزاری برای درک فعالیت های بازار گسترده تر استفاده می شود. برخی از مهم ترین شاخص های جهانی عبارتند از: میانگین صنعتی داوجونز (ایالات متحده آمریکا)، S&P 500 (ایالات متحده آمریکا)، DAX (آلمان) و FTSE 100 (بریتانیا).

CFD (Contract for Difference) به معامله گران و سرمایه گذاران این امکان را می دهد که از تغییرات قیمت به بالا و پایین سود ببرند. CFD ها اغلب با استفاده از اهرم معامله می شوند. CFD های شاخص را می توان در CMS Prime Broker با اسپرد محدود و متغیر در ایالات متحده، اروپا و آسیا معامله کرد. CFD های شاخص را می توان به صورت قراردادهای لحظه ای یا آتی یا هر دو دارایی معامله کرد. قراردادهای آتی، همانطور که در مورد کالاها ذکر شد، دارای ویژگی rollover خودکار هستند و معاملات شامل سوآپ نیستند.

پشتیبانی بروکرCMS PRIME

CMS بروکر اصلی با پشتیبانی از زبان فارسی ارتباط را برای معامله گران ایرانی بسیار آسان کرده است که یکی از مزایای این بروکر است. پشتیبانی این بروکر از دوشنبه تا پنج شنبه پاسخگوی کاربران است و می توانید برای ارتباط راحت با پشتیبانی کارگزار CMS Prime از راه های زیر سوالات خود را برطرف کنید: چت آنلاین در وب سایت اصلی CMS Prime Broker، تماس مستقیم ارسال ایمیل به پشتیبانی قابل انجام است.

پلتفرم های معاملاتی سی ام اس بروکر

  • CMS Prime پلتفرم های معاملاتی MT4 و MT5 را در اختیار معامله گران قرار می دهد. با رابط کاربری ساده و کاربر پسند و دسترسی مستقیم به پویاترین بازارهای مالی، MT4 برای تطابق با مبتدیان و معامله گران با تجربه طراحی شده است.
  • MT5 یک پلتفرم چند دارایی است که برای موفقیت در MT4 طراحی شده است. برنامه های تجاری پیشرفته و ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی را ارائه می دهد، بنابراین امکان استفاده از معاملات کپی و سیستم های معاملاتی خودکار را فراهم می کند.
  • پلتفرم های معاملاتی MT4 و MT5 به عنوان یک برنامه دسکتاپ برای رایانه های Windows و Mac، WebTrader که مستقیماً در اکثر مرورگرهای مدرن اجرا می شود و برنامه های تلفن همراه طراحی شده برای دستگاه های Android و iOS در دسترس هستند. همچنین یک پلتفرم چند ترمینال وجود دارد که به معامله گران این امکان را می دهد چندین حساب را در یک حساب واحد مدیریت کنند.

ابزارهای معاملاتی قابل دسترس در بروکر سی ام اس پرایم

  • CMS Prime Broker ابزارهای معاملاتی مفیدی مانند گزارش های تحلیل روزانه / هفتگی / ماهانه و تقویم اقتصادی را در اختیار معامله گران قرار می دهد. در اینجا می توانید به راحتی آنچه را که می خواهید انجام دهید و از این ابزارها استفاده کنید!
  • سیستم آموزشی یا حتی پشتیبانی علمی این کارگزار کاملا در خدمت شما است و می توانید از آن استفاده کنید! معامله گران می توانند به تعدادی از منابع آموزشی از جمله مقالات تجاری و فیدهای خبری دسترسی داشته باشند تا به آنها در تصمیم گیری آگاهانه در مورد معاملات کمک کنند. طرح معاملاتی خود را بهتر از همیشه با این سیستم معاملاتی اجرا کنید و هرگز نگران مشکلات مارجین نباشید!

[irp posts=”56369″ name=”بروکر اس تی پی stp چیست؟ معرفی و آموزش بروکر stp”]

 

آیا بروکر سی ام اس پرایم قابل اعتماد است؟

CMS Prime Broker با سابقه طولانی فعالیت از سال 2004 تا به امروز، هیچ مشکل اساسی در زمینه مسائل امنیتی نداشته است و طبق تحقیقات سایت،  هیچ مورد از تخلفات این بروکر دریافت نکرده ایم. چنانچه در آینده تخلفی از سوی این کارگزار به ما گزارش رسید حتما آن را در این سایت برای شما قرار خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات درباره ابزار تحلیل تکنیکال بیت کوین این مقاله را بخوانید.

آموزش ثبت نام تصویری در بروکر CMS PRIME

برای ثبت نام در این بروکر ابتدا شما باید وارد سایت اصلی بروکر CMS PRIME شوید.

صفحه ای مطابق تصوبر زیر برای شما باز می شود . باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

سی ام اس پرایم
آموزش ثبت نام تصویری در بروکر CMS PRIME

در قسمت بعدی از ثبت نام برای تایید ایمیل وارد کابین ایمیل خود شوید و ایمیل زیر را باز کنید.

نقد و بررسی بروکر سی ام اس پرایم CMS PRIME
تایید ایمیل

در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده از شما را در این کادر ها پر کنید.

توجه کنید حتما تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید. برای این کار می توانید عبارت تبدیل تاریخ را در یکی از مرور گرهای خود سرچ کنید و به راحتی تاریخ تولد میلادی خود را به دست آورید.

سی ام اس پرایم
اطلاعات را پر کنید

اطلاعات خواسته شده در قسمت سوم از ثبت نام مانند میزان سپرده و درآمد سالانه خود را وارد کنید.

نقد و بررسی بروکر سی ام اس پرایم CMS PRIME
میزان سپرده و درآمد سالانه

برای تکمیل مراحل اهراز هویت اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

سی ام اس پرایم
اهراز هویت

در قسمت بعدی از ثبت نام مدارک مربوط به محل سکونت خود را ارسال کنید.

سوالات متداول

آیا بروکر سی ام اس پرایم دارای رگوله معتبر است؟

کارگزار Cmsprime بیش از پانزده سال سابقه کارگزاری دارد و همچنین دارای سه نهاد نظارتی است، بنابراین این کارگزار را می توان به عنوان یک کارگزار مطمئن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری در نظر گرفت، بنابراین معامله گران می توانند با اطمینان در آن مشارکت و سرمایه گذاری کنند.

لوریج در بروکر سی ام اس پرایم به چه صورت است؟

ضریب اهرمی سرمایه ای است که به عنوان وام از یک کارگزار قرض گرفته می شود که در حساب معامله گر ضرب می شود تا درآمد بالقوه افزایش یابد. برای مثال، اگر 1 لات استاندارد USDJPY را با اهرم 1:100 معامله کنید، مارجین مورد نیاز به جای 1000 دلار100000  دلاراست. مارجین مقدار وجوه موجود برای معامله است. مارجین مورد نیاز مقدار پول مورد نیاز برای باز کردن یک موقعیت است. برای انتخاب حساب معاملاتی مناسب؛ مزایا را نیز باید در نظر گرفت. به طور کلی، حداکثر اهرم ارائه شده توسط CMS Prime Broker تا 1:500 است.

آیا بروکر سی ام اس پرایم دارای پشتیبانی است؟

 بروکر سی ام اس پرایم اصلی با پشتیبانی از زبان فارسی ارتباط را برای معامله گران ایرانی بسیار آسان کرده است که یکی از مزایای این بروکر است. پشتیبانی این بروکر از دوشنبه تا پنج شنبه پاسخگوی کاربران است و می توانید برای ارتباط راحت با پشتیبانی کارگزار CMS Prime از راه های زیر سوالات خود را برطرف کنید: چت آنلاین در وب سایت اصلی CMS Prime Broker، تماس مستقیم ارسال ایمیل به پشتیبانی قابل انجام است.

 

در صورتی که علاقه مند به شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی mql5 هستید توصیه میکنم این دوره را تهیه فرمایید.

 

[irp posts=”56309″ name=”آموزش قدم به قدم سایت بروکر اینستا فارکس instaforex”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.