سود 100 یک آلتکوین در روزهای اصلاح بازار

سود 100 یک آلتکوین در روزهای اصلاح بازار

در روزهایی که بازار وضعیت اصلاح به خود گرفته و بیشتر ارزهای دیجیتال در حال اصلاح هستند، یک آلتکوین توانسته بیش از 100 درصد سود کند!

به گزارش دیلی هودل، آلتکوین الگورند که یک بلاک چین برای اپلیکیشن های برنامه های غیر متمرکز (Defi) توانست روز پنج شنبه جهش قیمتی 100 درصدی را تجربه کند و با قیمت 2.41 دلار معامله شود. این قیمت برای Algorand یک رکورد هفتگی محسوب می شود.

 

[irp posts=”45920″ name=”آیا ارز دیجیتال در ایران قانونی می شود؟ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس پاسخ می دهد.”]

پیش از این این آلت کوین با قیمت 1.50 دلاری معامله می شد که طی اصلاح بازار روز سه شنبه به قیمت 1.20 دلار رسیده بود. اما یک روز بعد یعنی با شروع روز کاری پنج شنبه قیمت این آلتکوین با جهش صد درصدی به قیمت 2.41 دلار رسید.
هنوز به طور کامل مشخص نیست که علت این جهش قیمتی چیست و چگونه این آلتکوین نسبتا کوچک در بازار توانسته توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند.
بعد از این جهش قیمتی در روز پنج شنبه مدیران این آلتکوین خبر از شروع فاز جدید توسعه بلاک چین آن دادند. بنابراین احتمال می رود که تعدادی از نهنگ های بازار ارزهای دیجیتال از این تغییر مثبت به نوعی باخبر بودند و زودتر از بقیه سراغ الگورند رفتند.

 

[irp posts=”45871″ name=”بانک تسویه حساب های بین المللی: ارز دیجیتال خودتان را طراحی کنید!”]

از طرف دیگر یکی از مقامات سابق ترامپ (آنتونی اسکاراموچی) که بنیان گذار اسکای بریج کپیتال است دقیقا روز سه شنبه آلتکوین الگورند را یکی از ارزهای خوب و مستعد بازار معرفی کرده بود. وی در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی گفت:
” اتفاقات بزرگی در این فضا در حال رخ دادن است. با توسعه بیشتر اپلیکیشن‌های دیجیتال، برخی از آلت کوین‌ها مانند الگورند، کاردانو یا ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم به رشد خود ادامه خواهند داد، چراکه موارد استفاده زیادی برای آنها وجود دارد. ”
به نظر می رسد در این بازی جدید ردپای سرمایه دار باهوش و بزرگی مانند ترامپ وجود دارد!

 

[irp posts=”45743″ name=”Afterpay می گوید رمزارزها، هزینه های پرداختی تاجران را از بین می برند”]

 

منبع:

https://arzdigital.com/this-altcoin-is-skyrocketing-amid-the-greater-crypto-market-correction

همچنین در ادامه مقاله “بافر در فارکس چیست” را بخوانید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.