سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تلگرام تهدید به شکایت کرد!

سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تلگرام تهدید به شکایت کرد!

یکی از سرمایه‌گذاران شبکه تون که به‌عنوان سرمایه‌گذار پیش‌فروش ارز دیجیتال این شرکت فعال بوده است، تهدید کرده درصورتی‌که غرامت 100 میلیون دلاری به او پرداخت نشود، از این شرکت شکایت خواهد کرد.

 

[irp posts=”24823″ name=”ارزهایی که در این هفته باید آن‌ها را زیر نظر داشته باشید”]

سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تلگرام کیست و چه مشکلی دارد؟

بر اساس گزارش کوین دسک، پاول دورف که مدیرعامل تلگرام است، از جانب شرکت داوینچی کپیتال درخواستی برای پرداخت 100 میلیون دلار دریافت کرده است. داوینچی کپیتال سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تلگرام به نام تون بوده است که پروژه‌ی آن شکست‌خورده و حالا این سرمایه‌گذار مبلغی معادل 100 میلیون دلار را به‌عنوان غرامت درخواست کرده است. طبق اعلام برخی منابع، وکلای این شرکت برای و دورف اخطار ارسال کرده‌اند و قصد شکایت از تلگرام را دارند. منابع نزدیک به پاول دورف گفته‌اند که این مبلغ 20 میلیون دلار است اما در سایت‌های خبری اشاره‌شده است که ممکن است نامه‌ی جداگانه‌ای برای دورف فرستاده‌شده باشد. ظاهراً تلگرام 2 هفته زمان دارد تا به این نامه پاسخ دهد، در غیر این صورت کار به دادگاه انگلستان خواهد کشید.

پروژه‌ی تون در اوایل سال 2020 متوقف شد و دلیل آن شکایت کمیسیون اوراق بهادار آمریکا بوده است. در این شکایت بیان‌شده است که عرضه‌ی اولیه این کوین در سال 2017 در فروش اوراق بهادار ثبت نشده است. شایان‌ذکر است حجم این عرضه 1.7 میلیارد دلار بوده است!

 

[irp posts=”24851″ name=”بانک مرکزی ایران، ارزهای دیجیتال را به رسمیت می‌شناسد!”]

 

تلگرام در واکنش به این مشکل به سرمایه‌گذاران اعلام کرد که برای پس گرفتن سرمایه‌ی خود دو راه دارند.

  1. پول خود را فوراً دریافت کنند.
  2. پس از یک سال دیگر، همه‌ی سرمایه به‌علاوه‌ی 10 درصد سود را تحویل بگیرند.

در شرایطی که به علت ویروس کرونا، وضعیت اقتصادی بسیاری از شرکت‌ها و برندها در سطح جهان خوب نیست، باید دید آیا تلگرام از پس پرداخت این غرامت بزرگ بر خواهد آمد یا چاره‌ی دیگری برای حل این مشکل پیدا خواهد کرد!

اخبار ارزهای دیجیتال را به‌صورت روزانه از وب‌سایت ما پیگیری نمایید. و همچنین اگر با اردر حد ضرر آشنایی ندارید و علاقه مند هستید تا اطلاعات کاملی کسب کنید حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”24088″ name=”ارز دیجیتال چیست؟ و چه آینده‌ای در ایران دارد؟”]

 

لینک منبع: https://arzdigital.com/ton-investor-threatens-to-sue-telegram/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.