سامسونگ کیف پول ارز دیجیتال خود را رونمایی کرد

سامسونگ کیف پول ارز دیجیتال خود را رونمایی کرد

روز گذشته رویداد مجازی برند سامسونگ برگزار شد. در این رویداد که به صورت سالانه برگزار می شود این شرکت مطرح کره ای آخرین محصولات خود را به نمایش می گذارد و به نوعی وضعیت بازار خود در سال آینده را تشریح می کند. اتفاق جالبی که در این رویداد افتاد و باعث شد توجه اهالی بازار ارزهای دیجیتال به آن جلب شود این است که سامسونگ تصمیم گرفته است ویژگی جدیدی به پرچمدار سال جاری خود یعنی s22 اضافه کند و آن چیزی جز کیف پول دیجیتالی نیست.

 

[irp posts=”51842″ name=”سیاست یکی از بزرگترین توسعه دهندگان صنعت بازی در قبال NFT”]

 

در واقع سامسونگ تصمیم دارد کیف پولی امن در اختیار کاربران خود قرار دهد که آن ها بتوانند بر اساس این کیف پول و سیستم پرداخت سامسونگ پی خرید و فروش های آنلاین خودشان را به خوبی مدیریت کنند. این کاری است که کاربران اپل به واسطه کیف پول این شرکت می توانند انجام دهند. اما ویژگی مهمی که باعث شده کیف پول سامسونگ یک گام جلوتر از کیف پول اپل قرار بگیرد این است که اساسا سامسونگ تصمیم گرفته است در کیف پول های خود از ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی کند. با توجه به کاربران و مشتریان عظیم این گوشی ساز مطرح جهانی می توان پیش بینی ورود سرمایه گذاران و معامله گران نسبتا زیادی به بازار خواهیم داشت.

 

[irp posts=”51864″ name=”کره شمالی، سارق بزرگ ارزهای دیجیتال”]

 

به هر حال سامسونگ یک برند مشهور و معتبر است و این برند با عرضه کیف پول ارز دیجیتال خود و امکان خرید و فروش ارز به واسطه سامسونگ پی عملا راه استفاده از این ارزها را بسیار تسهیل می کند و این می تواند باعث ورود سرمایه گذاران و معامله گران بیشماری به بازار شود. از این رو عملا می توان وضعیت خوبی برای آینده ارزهای دیجیتال و البته سامسونگ پیش بینی کرد. نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می تواند در این مسیر موفق شود؟

 

[irp posts=”51873″ name=”اتحادیه اروپا: متاورس باید قانونمند شود”]

 

منبع:
https://beincrypto.com/samsung-unveils-crypto-wallet-and-storage-on-new-s22-smartphone/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.