سامسونگ وارد دنیای متاورس می شود

سامسونگ وارد دنیای متاورس می شود

سامسونگ به عنوان یکی از غول های فناوری و هوش مصنوعی در جهان قصد دارد طی آینده نزدیک وارد متاورس شود. این شرکت کره ای در آخرین جلسه سرمایه گذاران خود اعلام کرد که این شرکت قصد دارد وارد همکاری با شرکت های حوزه هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، اینترنت 5G و متاورس شود. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تحولات زیادی در محصولات خود بدهد.

 

[irp posts=”51873″ name=”اتحادیه اروپا: متاورس باید قانونمند شود”]

به طور کلی متاورس دنیای جدیدی است که توسط زاکربرگ به جهان معرفی شد. تا به امروز شرکت های معتبر زیادی به دنیای متاورس وارد شده اند و به نوعی در آن سرمایه گذاری کرده اند. هر کدام از این شرکت ها غول های حوزه خودشان بوده و هستند. از این رو پیش بینی می شد متاورس بتواند رشد عجیب و غریب خوبی داشته باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که تا به امروز خبری از این رشد عجیب و غریب وجود ندارد. به بیان ساده تر به نظر می رسد که هنوز متاورس به بلوغ کامل نرسیده است و تا کامل شدن این دنیای جدید باید کمی صبر کرد.

 

[irp posts=”51140″ name=”ایلان ماسک: متاورس، یک تب تکنولوژی است!”]

اضافه شدن شرکت ها و برندهای معتبر جهانی مانند سامسونگ به این دنیای جدید و جذاب نشان می دهد که متاورس تا چه اندازه پتانسیل پیشرفت دارد. احتمالا سکوت امروز متاورس محصول یک عقب نشینی باشد که برای پرش بلندتر در نظر گرفته شده است. به هر حال همه چیز در حال آماده شدن گذر انسان از دنیای واقعی به دنیای واقعیت های مجازی است. در ادامه توصیه میکنم مقاله بهترین ارزهای دیجیتال متاورس را مطالعه بفرمایید.

 

[irp posts=”51125″ name=”متاورس، زمین بازی جدید چینی ها”]

منبع:
https://u.today/samsung-to-use-metaverse-to-solve-its-recent-issues-with-apps-and-stock-price-plunge-report

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.