سازنده اتریوم، از داج کوین سود می‌برد

سازنده اتریوم، از داج کوین سود می‌برد

طی حضور اخیر هم‌سازنده اتریوم یعنی Vitalik Buterin در پادکست Lex Fridman، وی اعلام کرد که مبلغ 4 میلیون دلار سود از 25000 دلاری که در سال 2016 در داج کوین سرمایه‌گذاری کرده، بدست آورده است. او تمام این سود بدست آمده را به خیریه بخشید. داج کوین در دسامبر 2013 بوجود آمده و در جستجوی این بود که به واسطه شهرت شیبا، میمی که داج کوین از آن الهام گرفته است، بزرگ شود، در این میان Vitalik داج کوین را به عنوان یکی از اولین رمزارزهای بامزه بوجود آمده در اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال توصیف کرده است.

 

[irp posts=”37029″ name=”اتریوم از مسیر رشد خود خارج می‌شود”]

 

گرچه او بسیار تحت تاثیر جامعه‌ی تشکیل شده حول داج کوین قرار گرفته بود، با این حال فقدان رساله سرمایه‌گذاری داج کوین که باعث خبررسانی سرمایه‌گذاری او شد را مسخره کرده و بیان کرد:” در ابتدا، مردم آن را خیلی جدی نگرفتند… من بخاطر دارم که با خودم فکر کردم، که چطور باید برای مادرم توضیح دهم که من 25000 دلار در داج کوین سرمایه‌گذاری کرده‌ام… در حالی که تنها چیز جالب در مورد این ارز، طرح میم آن است. اما البته، این یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی بود که من انجام دادم.”

گرچه Buterin اعلام کرد که داج کوین طی سال‌های گذشته بسیار خوب عمل کرده است، اما بیان کرد که او تحت تاثیر هیجانات خاص شکل گرفته حول داج کوین قرار گرفته بود که توسط شیفتگی ایلان ماسک در رابطه با این رمزارز ایجاد شده بود.

 

[irp posts=”25015″ name=”اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!”]

 

علاقه ماسک به داج کوین پس از یک رای‌گیری در شبکه اجتماعی در سال 2019 مشخص شد که نشان داد موسس SpaceX بیشترین علاقه را به این رمزارز دارد. Buterin همچنین گفت:” در پایان سال 2020، ایلان ماسک شروع به صحبت در رابطه با داج کوین کرد و ناگهان سرمایه بازار به 50 میلیارد دلار رسید… سرمایه بازار این رمزارز به دفعات چندین برابر شد.

” او ذکر کرد که هنگام افزایش 775 درصدی قیمت داج کوین از 0.008 دلار به 0.07 دلار در طول یک روز، در قرنطینه در سنگاپور بوده است و با خود فکر کرده که” وای خدای من! الان داج کوین من بسیار ارزش پیدا کرده است.” او در ادامه گفت:” من به سرعت به چند نفر از دوستانم زنگ زدم و بهشان گفتم که هرچه دستشان است زمین گذاشته و یک کاری انجام دهند و من نصف داج کوین خود را فروختم و 4.3 میلیون دلار بدست آوردم و تنها چند ساعت بعد از این اقدام من، قیمت آن از 0.07 دلار به 0.04 دلار رسید.” (در ادامه اگر میخواهید بدانید کدام افزايش سرمايه بهتر است و اینکه بخواهید شناسایی نمودار پیوت را انجام دهید حتما این مقاله را بخوانید.)

 

[irp posts=”27150″ name=”اتریوم 100 برابر مقیاس‌پذیرتر می‌شود”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/vitalik-buterin-has-made-4-3m-from-his-25k-investment-in-dogecoin-so-far

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.