رکوردشکنی و جهش بزرگ توکن WAVES

اخبار میداس

توکن ویوز (WAVES) را احتمالاً می‌شناسید! این توکن که برای مدتی تغییر بزرگی را به خود ندیده بود، با اعلام شرکتش برای ورود به دنیای NFT ها و ترکیب آن با Yield Farming توانست رشد بزرگی بکند و یک رکورد تاریخی از خود به‌جای بگذارد.

بر اساس گزارشی از کریپتواسلیت، توکن ویوز در روز گذشته به‌طوری ناگهانی 50 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و به بیشترین قیمت در تاریخ خود، یعنی 20.82 دلار رسید. این جهش به‌قدری ناگهانی و غیرمنتظره بود که ربات‌های ردیابی ارزهای دیجیتال، هشدار خرید غیرعادی را درباره ویوز داده‌اند! بر اساس داده‌های موجود، تنها در 15 دقیقه، حدود 33 میلیون دلار ویوز توسط سرمایه‌گذاران خریداری‌شده است و زمانی این رقم برای شما جالب‌تر خواهد شد که بدانید معادل بیش از 10 درصد از حجم معاملات روزانه‌ی این ارز دیجیتال است. در زیر می‌تواند نمدار این تغییرات را مشاهده کنید.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

نموارد

هم‌زمان با این رشد تاریخی، یک پروژه‌ی جدید نیز در ویوز معرفی شد. پروژه‌ای به نام Duck Hunters به‌نوعی یک ترکیب از توکن های غیر مثلی (NFT) و کشت سود (Yield Farming) است که هردوی آن‌ها را می‌توان از مباحث و زمینه‌های داغ این روزهای رمز ارزها دانست. توسعه‌دهندگان ویوز درباره این موضوع گفته‌اند:

شکارچیان اردک یک مکانیک بازی است که اقلام کلکسیونی NFT و کشت سود را ترکیب می‌کند و برای شرکت‌کنندگان فعال در اکوسیستم ویوز ایجادشده است.

طبق اطلاعیه‌ای که ویوز منتشر کرده است، سرمایه‌گذاران این ارز می‌توانند با انجام کارهایی که به آن‌ها داده می‌شود، EGG دریافت کنند و نهایتاً به‌وسیله‌ی آن‌ها یک اردک به شکل NFT دریافت خواهند کرد. ویوز در این رابطه گفته است:

هر کاربری که به‌اندازه کافی توکن EGG جمع‌آوری کرده باشد، می‌تواند آن‌ها را با اردک‌های NFT مبادله کند. کاربران می‌توانند با جمع‌آوری و پرورش اردک‌ها، یک‌گونه نادر تربیت کنند که به‌احتمال‌زیاد خود ویوز در بازخریدهای هفتگی آن را خریداری خواهد کرد.

 

[irp posts=”29430″ name=”بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2021 کدام است؟!”]

 

شرکت ویوز به همین موارد اکتفا نکرده است و ویژگی‌های جذاب دیگری هم برای کاربران و سرمایه‌گذاران خود در نظر دارد. افرادی که در اکوسیستم ویوز فعالیت دارند نیز به همه‌ی فعالان در ماه آوریل تعدادی EGG اهدا خواهد کرد.
این طرح‌ها شامل پاداش و طرح‌های تشویقی نیز می‌شوند. افرادی که از اکانت های ویوز در شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی کنند (Like, share and comment)، از طرف ویوز به آن‌ها پاداش داده خواهد شد.
در اطلاعیه‌ی ویوز آمده است که:

هدف این مکانیک بازی این است که با ارائه پاداش ‌در قالب توکن‌های غیر مثلی، انگیزه علاقه‌مندان اکوسیستم (ویوز) را تقویت کند. همچنین هدف از به‌کارگیری طرح بازخرید، ایجاد علاقه در بین کلکسیونرها (برای جمع‌آوری تعداد بیشتری از توکن‌های EGG و اردک‌های دیجیتالی) است.

با توجه به افزایش قیمت و حجم معاملاتی که برای ویوز اتفاق افتاده است، به نظر می‌رسد این شرکت توانسته به اهداف تبلیغاتی و اقتصادی خود برسد و بازخورد خوبی دریافت کرده است. به نظر شما در آینده ویوز می‌تواند خودش را در میان ارزهای برتر دنیا معرفی کند؟! همچنین در ادامه اگر علاقه مند به آشنایی به توکن های NFT‌ ، کاربرد بلاک چین در انرژی و انواع بلاک چین هستید حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”24161″ name=”سرمایه‌گذاری در بورس یا ارز دیجیتال کدام‌یک بازده بیشتر دارد؟”]

 

منبع: https://arzdigital.com/waves-token-surges-to-new-all-time-high-following-nft-announcement/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.