رکود کنونی بیت کوین، فرصتی فوق‌العاده برای خرید آن

پیش‌بینی می‌شود قیمت بیت کوین بیش از پیش افزایش یابد.

طبق آخرین اطلاعات بدست آمده از مدل‌های پیش‌بینی وضعیت بیت کوین، ظاهرا قیمت این رمزارز تا بحال هیچوقت به اندازه کنونی آن پایین نیامده بوده است. با وجود نشانه‌های متعددی از بازگشت صعودی بیت کوین، بنظر می‌رسد که همچنان بیش از مقدار پیش‌بینی شده توسط مدل Stock To Flow، کاهش داشته است. Stock to flock که یکی از مشهور‌ترین مدل‌های پیش‌بینی بیت کوین است، همواره قیمت بیت کوین را به صورت کاملا دقیقی نشان داده و تمام وقایع احتمالی را نیز پیش‌بینی کرده است.(اگر میخواهید بدانید چه کسانی بیشترین بیت کوین را دارند حتما این مقاله را بخوانید.)

 

[irp posts=”29218″ name=”آیا خرید بیت کوین برای بانک مرکزی فرانسه قانونی می‌شود؟”]

 

به گفته برخی کارشناسان، این بیشترین انحرافی است که نمودار قیمت بیت کوین شاهد بوده است. در این میان، افرادی به این مدل و کارشناسان باور دارند، اعلام کرده‌اند که اکنون بهترین زمان برای خرید بیت کوین است. از آنجایی که اکنون بیت کوین در پایین‌ترین حد خود قرار دارد، که نسبت به رکوردهای قبلی‌اش بی‌سابقه است، طبق این نمودار قیمت آن باید به میزان زیادی طی چند روزه آینده افزایش یابد. طبق مدل Stock to Flow، قیمت بیت کوین در روز شنبه باید به مرز 82703 دلار برسد.

در حال حاظر، قیمت بیت کوین 33000 دلار است که 59 درصد نسبت به نرخ پیش بینی شده پایین‌تر است. سازنده این مدل که PlanB می‌باشد، به دلیل پیش بینی غلطی که از قیمت 135000 دلاری بیت کوین در ماه دسامبر کرد، در حال حاظر مدتی است که از این حوزه فاصله گرفته است. وی اخیرا در مباحث مربوطه شرکت نکرده و درمورد این مسئله نیز هیچ کامنتی درج نکرده است. او قول داده است که در ماه آگوست، با اخبار و تحلیل‌هایی بسیار دقیق و جنجالی بازگردد.

 

[irp posts=”42728″ name=”بر سر بیت کوین چه خواهد آمد؟ ادامه سقوط یا رشد دوباره؟”]

 

برخی افراد، برخلاف کارشناسان، معتقدند که خرید بیت کوین در این زمان، اصلا پیشنهاد مناسب و سودمندی نیست. با توجه به رکودهای قبلی بیت کوین که همگی به یک دوره صعودی ختم شدند، می‌توان صحت این مدل در رابطه با بازگشت آن به اوج را تایید کرد. از آنجایی که اینبار قیمت آن پایین‌تر از نقاط رکودی آن در گذشته است، پیش‌بینی می‌شود افزایش آن نیز بیشتر از همیشه باشد. باید صبر کرد و دید چه حادثه‌ای برای این رمزارز محبوب اتفاق خواهد افتاد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در مورد هدف در معاملات ارز دیجیتال هستید خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنم.

 

[irp posts=”41849″ name=”بیت کوین، به کمک سازمان‌های خیریه می‌آید”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/great-buy-bitcoin-trades-at-record-59-below-stock-to-flow-btc-price-model-target

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.