رویدادهای اخیر بازار فارکس (22 شهریور)

رویدادهای اخیر بازار فارکس

12 سپتامبر 2022 اولین روز فعالیت بازار فارکس در این هفته است و به نظر می رسد تا کنون روز آرامی برای بازار فارکس باشد. دلیل آن این است که ظاهراً تریدرها یک تجارت بزرگ راه اندازی نمی کنند.

شاخص دلار آمریکا که در روز جمعه حدود 0.63 درصد از رشد خود را از دست داد، امروز توانست به پایین ترین سطح 10

8 برسد. این ناحیه سطح فیبوناچی 50 درصد است که برای دوره روزانه شاخص دلار مهم است. در ضمن بد نیست بدانید امروز شاخص دلار با بحث کم فعالیت خود را آغاز کرد.

معاملات آتی سهام نیویورک در حال حاضر بدون تغییر است و بازده ده ساله خزانه داری قرمز شده است و در حال حاضر با 3.31 درصد معامله می شود.

 

[irp posts=”56260″ name=”تحلیل بانک مرکز اروپا در مورد یورو”]

 

اگر منتظر رویدادهای مهم در تقویم فارکس هستید، باید به شما بگوییم که امروز از اخبار مهم تقویم بازار اقتصادی غافلگیر نخواهید شد. در نتیجه، عوامل بازار امروز به احتمال زیاد به مقامات بانک مرکزی اروپا (ECB) و اظهارات بازار اوراق قرضه دولتی بستگی دارد.

اما فراموش نکنید که گزارش مهم تورم مصرف کننده آمریکا (CPI) فردا ساعت 17:00 به وقت ایران اعلام می شود. این شاخص به عنوان معیار بسیار مهمی برای اندازه گیری تورم ایالات متحده توسط معامله گران و مقامات فدرال رزرو در نظر گرفته می شود.

پیش از پایان هفته گذشته، چندین مقام فدرال رزرو، از جمله کریستوفر والر، اعلام کردند که آماده حمایت از افزایش نرخ بهره در نشست بعدی فدرال رزرو هستند. اما متاسفانه این خبر نتوانست تاثیر مثبتی بر شاخص دلار داشته باشد.

بد نیست بدانید که ابزار پیش بینی گروه CME نشان می دهد که 90 درصد از فعالان بازار انتظار افزایش 75 واحدی دیگر در نرخ بهره را برای نشست بعدی روسای بانک مرکزی آمریکا دارند.

[irp posts=”56117″ name=”رویداد های مهم فارکس (12شهریور)”]

 

وضعیت فعلی جفت ارزها

گاوهای جفت ارز پرطرفدار یورو-دلار آمریکا پس از افزایش روز جمعه، امروز با حرکت بسیار خوبی پیش رفتند. خریداران یورو دلار حتی توانستند میانگین متحرک 50 روزه را بشکنند.

جفت ارز EURUSD در حال حاضر در حدود 1.0182 معامله می شود. یکی از دلایل این افزایش، اظهارات اخیر مقامات بانک مرکزی اروپا (به معنای انقباضات) و حمایت از افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره در ماه اکتبر است.

جفت ارز GBPUSD نیز امروز پس از رشد روز جمعه به شدت افزایش یافت. از نقطه نظر فنی، جفت ارز پوند-دلار حتی در ساعات روزانه خط روند نزولی را شکست.

گاوهای USDJPY نیز توانستند دوباره به عقب بروند و حدود 141.50 را اصلاح کردند. جفت ارز دلار-ین در حال حاضر حدود 142.75 معامله می شود.

طلا نیز توانست هفته را با افزایش نسبی به پایان برساند. قیمت فعلی طلا 1725 دلار در هر اونس است.

https://donyaye-trade.com/news/forex-news-september-12

[irp posts=”56046″ name=”شاخص دلار آمریکا به زیر 109.00 رسید”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.