رمزارزها در آستانه ورود به دنیای مجازی بازی‌ها

رمزارزها در آستانه ورود به دنیای مجازی بازی‌ها

Decentraland، که یک پلات مجازی از یک ملک واقعی در بازی جهان‌باز اتریوم محور است، به قیمت بالای 913000 دلار فروخته شد. این ملک مجازی که به صورت توکن‌های غیرمثلی به نام LAND فروخته شد، توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری واقعیت مجازی محور به نام Republic Realm خریداری شده است.

این پلات شامل 259 بخش از سرزمین مجازی می‌شود و تراکنشات آن چیزی در حدود 1295000 توکن MANA، توکن بومی Decentraland، می‌باشد که در زمان فروخته شدن در حدود 913000 دلار ارزش داشت. این شرکت سرمایه‌گذاری در توییتر خود اعلام کرد که قصد دارد این ملک مجازی را توسعه داده و به آن ارزش و اعتبار ببخشد. این شرکت در این باره اعلام کرد:” Republic Realm هم اکنون قراردادی را برای بزرگترین خرید ملکی در تاریخ Decentraland بست.

 

[irp posts=”32245″ name=”تصمیم کمیسیون اقتصادی ایران برای تولید رمز ارز داخلی و ورود پله به توکن‌های غیرمثلی”]

 

ما بی‌صبرانه منتظریم که برنامه‌های جدید خود را برای این ملک مجازی اعلام کنیم. تصمیم ما برای ساخت و توسعه متاورس، از همیشه قوی‌تر است.” Decentraland به بازیکنان خود اجازه می‌دهد که در متاورس رمزارز محور آن کاوش کنند، که البته بنظر می‌رسد این تجربه ترکیبی از Minecraft و Second Life باشد اما با این تفاوت که آیتم‌های درون بازی کاملا دارای حق مالکیت بوده و بازیباز می‌تواند اقتصاد مورد نظر خود را در بازی در پیش بگیرد.

Republic Realm بخشی از پلتفرم سرمایه‌گذاری آنلاین Republic بوده است که پشتوانه‌ای قدرتمند بواسطه سرمایه‌گذاران بزرگی چون Binance، Galaxy Digital’s Galaxy Interactive و AngelList دارد. این شرکت حمایت سرمایه‌گذاران را تنها تحت شرایطی خاص قبول می‌کند که باعث شده شرکت‌های حامی آن به 99 شرکت محدود شوند. این شرکت در وبسایت رسمی خود بیان کرد که امروزه مردم بیشتر اوقات خود را در دنیای مجازی می‌گذرانند.

 

[irp posts=”37959″ name=”کلاه‌برداری رمز ارزی در قالب ایلان ماسک”]

 

بنابه اخبار گزارش شده توسط یک خبررسانی اخبار NFT به نام NonFungible، این معامله بزرگترین معامله به دلار در تاریخ Decentraland است که قیمت آن چیزی در حدود 704000 دلار می‌باشد. البته زمانی که معاملات برپایه LAND را به نسبت قیمت آنها براساس MANA در نظر داشته باشیم، این خرید Republic realm در واقع هشتمین معامله بزرگ در تاریخ بازی‌ها است. در نوامبر 2018 یک پلات مجازی به قیمت 2.7 میلیون MANA به فروش رسید که در رتبه اول این فهرست قرار دارد. در ادامه توصیه میکنم کمی آشنایی با جهان دیجیتال را داشته باشید.

 

[irp posts=”29387″ name=”بعد از استخراج همه‌ی بیت کوین ها، چه اتفاقی می‌افتد؟!”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/digital-land-in-decentraland-sells-for-913k-to-a-virtual-property-developer

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن دوست محمدی

ما که ز یم بردیم دیگه نبود

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.