رمزارزها تنها یک شیوه پرداختی هستند، نه ابزار مجرمانه

رمزارزها تنها یک شیوه پرداختی هستند، نه ابزار مجرمانه

Michele Korver، اولین مشاور ارشد ارزهای دیجیتالی در شبکه های مجری قوانین جرایم مالی (FinCEN)، باور دارد که رمزارزها نیز تنها یک روش پرداختی دیگر هستند. در مصاحبه ای با Law360 در 29 ژولای، Korver که به تازگی به این سمت رسیده، گفت که رمزارزها تنها یک ابزار دیگر برای پرداخت یا انتقال دارایی بودند که مانند هر تکنولوژی مالی دیگری در طول زمان، توسعه یافتند. Korver یک ارزیابی جالب از بخش دارایی های دیجیتالی ارائه داد و آن را به عنوان یک سیر تکاملی طبیعی توصیف کرد.

 

[irp posts=”43873″ name=”بیت کوین، آماده برای بازگشتی طوفانی”]

 

وی در این باره گفت: «فناوری های مالی در طول زمان تکامل پیدا می کنند و خلاقیت در شیوه های پرداختی و انتقال دارایی ادامه خواهد داشت. استفاده غیرقانونی و مجرمانه نیز از اکوسیستم مالی، همچنان وجود خواهد داشت.» وی اضافه کرد: «من شخصا در این فضا برای مدت طولانی فعالیت کرده ام و فکر می کنم که این فناوری های نوظهور، بسیار جالب و هیجان انگیز هستند.» Korver در اوایل ماه ژولای به سمت خود در FinCEN منتسب شد. او پیش از این نیز به عنوان مشاور ارزهای دیجیتالی در دپارتمان عدالت ایالات متحده آمریکا و همچنین یک دهه به عنوان دستیار وکیل در Colorado فعالیت داشته است.

او در دستگیری و منحل کردن سازمان قاچاق مواد مخدر بیت کوینی، یعنی ItalianMafiaBrussels، نیز نقش مهمی داشته است. او در شغل فعلی خود، وظیفه دارد تا به رئیس FinCEN، Michael Moiser، و نایب رئیس سازمان، AnnaLouTirol، مشاوره داده و به آنها در جلوگیری از جرایم مالی کمک کند. او در این باره گفت: «من به FinCEN کمک خواهم کرد تا مسئولیت های خود در رابطه با اجرای ماده Bank Secrecy که مربوط به ارزهای مجازی، ارزهای دیجیتالی و فناوری های بلاک چین می باشد را، به خوبی به انجام برساند.

 

[irp posts=”43761″ name=”مشاور رئیس جمهور گانا، استفاده از رمزارزها را برای آفریقا الزامی می داند”]

 

این کار شامل جلب موافقت کسانی که خدمات مالی شامل رمزارزها ارائه می دهند و یا کسانی که به عنوان دروازه بانان این قبیل خدمات فعالیت می کنند، می شود.» Korver معتقد است که رمزارزها به دلیل حملات هکری و باج افزاری اخیر، مورد توجه قانون گذاران قرار گرفته اند. در 28 ژولای، رئیس جمهور بایدن نیز تفاهم نامه ای را امضا کرد که امنیت سایبری را برای زیرساخت هایی که اخیرا مورد حمله قرار گرفته اند، تقویت می کند.

 

[irp posts=”43802″ name=”توکن های غیر مثلی، راهی برای ورود زنان به عرصه رمزارزها”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/fincen-s-new-digital-currency-advisor-says-crypto-s-just-another-means-of-payment

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.