رمزارزها به مبارزه با کووید 19 می‌روند

رمزارزها به مبارزه با کووید 19 می‌روند

Cashaa، یک پلتفرم بانکی رمزارزی که در سراسر کشور هند شعب حضوری دارد، در حال اجرا کردن طرحی است که هدف آن گردهم آوردن طرفداران رمزارزها، جهت تامین غذا برای افرادی که بیشتر تحت تاثیر کووید 19 قرار گرفته‌اند، می‌باشد. بنابه بیانیه‌ای که Cashaa در روز سه‌شنبه منتشر کرد، برنامه “رمزارزی برای کووید 19” شامل ایجاد جامعه‌ای از کاربران رمزارزها می‌شود که حاضرند غذای مورد نیاز خانواده‌های تحت پوشش در هند را به مدت یک ماه تامین کنند.

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

به عنوان بخشی از این برنامه، تیم Cashaa بسته‌های جیره‌بندی ‌شده‌ای را ارائه می‌دهد که غذای یک خانواده چهار نفره را به مدت دو هفته تامین می‌کنند. کشور هند اخیرا خسارات و مرگ و میرهای زیادی را بر اثر پاندمی کرونا تجربه کرده است. در 6ام ماه مه، طبق داده‌های منتشر شده توسط مرکز علوم سیستمی و مهندسی در دانشگاه Johns Hopkins، بیش از 414000 نفر از مردم تست کرونایشان مثبت بوده است. در حالی که موارد روزانه هم اکنون به زیر 300000 نفر رسیده است اما همچنان هر روزه 4000 نفر بر اثر این بیماری فوت می‌کنند.

پلتفرم Cashaa، طرحی برای مبارزه با فرق ناشی از کووید 19 در نظر دارد.به علاوه، مدیرعامل و موسس Cashaa، Kumar Gaurav، ادعا کرده که بیش از 12000 نفر از مردم بر اثر گرسنگی ایجاد شده توسط این پاندمی فوت می‌کنند و بنظر می‌رسد که دلیل آن هم بیمار شدن و فوت اعضای خانواده‌ها بر اثر این بیماری بوده که در نتیجه باعث می‌شود نتوانند به اعضای خانواده خود کمک کرده و زنجیره غذایی قشر ضعیف‌تر جامعه بر اثر آن قطع می‌شود.

[irp posts=”29705″ name=”ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت”]

در حدود 189.2 میلیون نفر از مردم هند، قبل از ورود این بیماری به کشورشان، از معضل فقر رنج می‌برده‌اند. Gaurav گفت:” در حالی که جنگجویان کووید 19 در حال مبارزه با این بیماری هستند، فعالیت‌هایی به موازات این مبارزات باید صورت گیرند تا مشکلات بوجود آمده بر اثر این پاندمی را رفع کنند. برای یک دولت یا سازمان غیرممکن است که به همه افراد کمک کند. به همین دلیل، حضور سازمان و یا گروه دیگری نیاز است تا اندکی تفاوت ایجاد کرده و به بقای مردم کمک کند.

” بنابه گفته‌های Gaurav، این برنامه هم اکنون باعث حمایت از خانواده‌های بسیاری در شمال هند در ایالت Rajasthan شده است، جایی که روزانه بیش از 150 نفر بر اثر کووید 19 جان باخته و بیماری آن به ایالت‌های اطراف نیز نفوذ کرده است. این سیستم بانکداری امیدوار است تا بتواند غذای حدود 100000 خانوار را در اسرع وقت تامین کند.

[irp posts=”25926″ name=”از اصول اولیه بیت کوین چه میدانید؟ آشنایی با 7 حقیقت در مورد بیت کوین”]

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/crypto-for-covid-indian-neobank-aims-to-feed-those-affected-by-pandemic

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.