رمزارزها، در ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی

رمزارزها، در ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی

دو شرکت خدمات پرداختی با یکدیگر همکاری کرده تا بتوانند شیوه پرداخت از طریق رمزارز را در 50000 ایستگاه شارژ خودروهای برقی در اروپا، در دسترس قرار دهند. این همکاری بین یک شرکت ایرلندی تجارت الکترونیکی به نام Vourity و یک شرکت فعال در زمینه روش‌های پرداختی بر روی موبایل به نام HIP Payment Group Ltd می‌باشد. شرکت HIP یک شرکت سوئدی است که تخصصش در مراکز پرداختی چون ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی است..

 

[irp posts=”24765″ name=”یارانه انرژی برای استخراج رمز ارزها ارائه نمی‌شود!”]

 

ادغام پرداخت رمزارزی و ایستگاه‌های شارژ، در سه سال آینده به طول می‌انجامد و از نوامبر 2021 نیز آغاز می‌شود. این شرکت‌ها هنوز اعلام نکرده‌اند که این ایستگاه‌ها از کدام رمزارزها پشتیبانی خواهند کرد، اما Vourity با انتشار تصویری از یک دستگاه کارت‌خوان پرداختی که بر روی آن لوگوی اتریوم می‌باشد، اشاراتی به این موضوع کرد که ممکن است اتریوم در میان اولین رمزارزهای فعال در این سیستم باشد. اتریوم تا سال آینده دارای مکانیزمی خواهد بود که در زمینه مصرف انرژی بهینه‌تر است. مدیرعامل شرکت Vourity، Hans Nottehed، اعلام کرد:” در حال حاضر ما در حال بررسی این موضوع هستیم که از کدام رمزارزها در این سیستم پشتیبانی کنیم. این رمزارزها از این طریق به پول نقد تبدیل خواهند شد.”

 

[irp posts=”33700″ name=”صرافی‌های ارز دیجیتالی در کره جنوبی بسته خواهند شد؛ سخت‌گیری دولت‌ها ادامه دارد”]

 

شیوه‌های پرداختی رمزارزی، از طریق اتصال به بلاک‌چین در ایستگاه‌های شارژ EV Vourity فعال خواهند شد که این اتصال بوسیله توکن پروتکل بومی HIP Merchant Protocol یعنی Merchant Token صورت می‌گیرد. این پروتکل بر روی اتریوم و سولانا، در 21 مه، ساخته شده است و در آینده از کاردانو نیز پشتیبانی خواهد کرد. شرکت HIPs درماه مه اعلام کرد:” با سرعت تراکنشات ریل‌تایم، Hips Merchant Blockchain برای تراکنشات تجاری در تلفن‌های هوشمند، فروشگاه‌های داخلی و تجارت الکترونیک ایجاد شده است و صنعت کارت‌های پرداختی را بهبود خواهد بخشید.

” پیش از این نیز شاهد پذیرش روش‌های پرداختی رمزارزی از طریق شرکت‌های مختلف بوده‌ایم. چندی پیش، شرکت تولید‌ خودروهای برقی هوشمند تسلا، اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک کاربران قادر خواهند بود تا از طریق رمزارز از این شرکت خرید کنند. برخی از رستوران‌های زنجیره‌ای بسیار معروف نیز شیوه‌های پرداختی رمزارزی را به شیوه‌های پرداختی خود افزودند.
در ادامه اگر میخواهید در مورد خرید کاردانو و آشنایی با صنعت ارز دیجیتال بیشتر بدانید این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

 

[irp posts=”25118″ name=”پرداخت یارها خدمات خریدوفروش ارزهای دیجیتال را قطع می‌کنند؟”]

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/50-000-electric-vehicle-charging-stations-in-europe-to-offer-crypto-payments

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.