رقابت شدید ارزهای دیجیتالی و محدودیت دولت‌ها

رقابت شدید ارزهای دیجیتالی و محدودیت دولت‌ها

طی روزهای اخیر بازار داغ ارزهای دیجیتالی، قیمت اتریوم نسبت به رقیب خود، بیت کوین، پیشی گرفت و توانست در ماه فوریه به بیشترین حد خود برسد. با توجه به رقابتی که میان این دو ارز دیجیتالی وجود دارد، سرمایه‌گذاران انتظار یک برتری قدرتمند از اتریوم در مقابل بیت کوین را، طی روزهای آتی، دارند.

در دو هفته اول آوریل، اتریوم موفق شد از بایننس کوین، توکن اصلی Binance Smart Chain، پیشی بگیرد. البته فعالیت بالای کاربران Binance Smart Chain، به بایننس کوین اجازه داد تا بتواند در مقابل نرخ مبادلات بالای اتریوم، مقابله کند. گرچه، در روزهای اخیر، قیمت اتریوم توانست از ارزهای بیت کوین و بایننس کوین که به ترتیب اولین و سومین ارز دیجیتالی بازار هستند، پیشی بگیرد.

 

[irp posts=”24088″ name=”ارز دیجیتال چیست؟ و چه آینده‌ای در ایران دارد؟”]

 

صرافی ارزهای دیجیتالی آمریکایی کوین بیس (CoinBase)، طرح جدیدی را در راستای افزایش خلاقیت و نوآوری در صنعت نوظهور بلاک چین ارائه داده است. در این پروژه که 10 درصد نام دارد، از 10 درصد منابع کوین بیس جهت حمایت از ایده‌های جدید درون این کمپانی استفاده می‌شود. این کمپانی در رابطه با فلسفه این کار خود در روز چهارشنبه اعلام کرد: “70 درصد زمان ما باید بر روی کار اصلی‌مان متمرکز باشد، 20 درصد بر روی استراتژی‌ها و 10 درصد بر روی ایده‌های جدید کمپانی.” این پروژه درون خود کمپانی اجرا می‌شود و از کارکنان آن می‌خواهد تا ایده‌های جدید خود را بر روی یک نظرسنجی دوصفحه‌ای بنویسند.

 

[irp posts=”33368″ name=”ارز دیجیتال فیس بوک به مرحله‌ی آزمایش می‌رسد”]

 

در این میان اما همچنان محدودیت دولت‌ها ادامه دارد. مدیریت مالیات کشور نروژ، هشداری به سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه ارزهای دیجیتالی داده تا مالیات‌های خود را پرداخت کنند. طبق هشداری که توسط این سازمان در روز چهارشنبه منتشر شد، آژانس دولتی از مردمی که در سال 2020 ارزهای دیجیتالی فروخته یا خریده‌اند، خواسته تا این ارزها را نیز در فهرست موارد مالیاتی خود وارد کنند.

این سازمان اعلام کرد که تنها دو درصد دارندگان و فعالان ارزهای دیجیتالی توکن‌های خود را در سال 2019 به دولت اعلام کرده‌اند که این آمار تنها 4700 نفر از 235000 نفر است. مشاور ارشد این سازمان اعلام کرد: “ما گمان می‌کنیم که دلیل این شکاف بزرگ این است که درواقع دارندگان ارزهای دیجیتالی تصور می‌کنند که دارایی‌هایشان در لیست مالیاتی‌شان نوشته‌شده است و نمی‌دانند که خود آن‌ها باید این توکن‌ها را لیست کنند. تجربه به ما نشان داده است که بیشتر مردم از تمامی قوانین رعایت می‌کنند و ما نیز به کسانی که در این بازار سرمایه‌گذاری کرده‌اند، در انجام این امر، کمک خواهیم کرد.”

 

[irp posts=”24802″ name=”حذف بیت کوین کش و بیت کوین اس وی از صرافی اوکی کوین!”]

 

برای آشنایی با جدیدترین قوانین ارز دیجیتال در ایران و نرم‌افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال میتوانید این مقاله را مطالعه نمایید تا اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
و اگر  میخواهید بدانید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری چیست؟ این مقاله را از دست ندهید.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/norwegian-authorities-urge-crypto-users-to-declare-earnings-on-upcoming-return

https://cointelegraph.com/news/coinbase-allocating-10-to-innovation-plays

https://cointelegraph.com/news/ethereum-breaks-out-vs-bitcoin-why-one-trader-says-eth-btc-looks-absolutely-insane

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.