رشد 40 درصدی بیت کوین در یک روز و پیوستن آلت کوین‌ها به آن

داج کوین رشد خود را مدیون حمایت‌های ایلان ماسک است.

قیمت بیت کوین در روز 9 مه به 42000 دلار رسید و در پی آن آلت کوین‌ها به بزرگترین رمزارز دنیا، در بازگشت آن به رکورد خود پیوستند. داده‌های CoinTelegraph Markets Pro و Trading View نشان می‌دهند که BTC/USD از ماه فوریه در بالاترین رکورد خود بوده است. طبق گزارشات کوین تلگراف، 24 ساعت گذشته امتحانی تکرار نشدنی برای بیت کوین بوده و فشار فروش آن باعث رسیدن قیمت آن به مرز 30000 دلار شده و سپس به 40000 دلار رسیده که البته تمام اینها تنها در پنج ساعت رخ داده است.

 

[irp posts=”34837″ name=”بیت کوین به اوج بازمی‌گردد؛ آلت کوین‌ها همچنان رشد می‌کنند”]

 

در روز پنج‌شنبه، این سطوح بالا همچنان به همان شکل مانده‌اند. برخلاف آمار محلی پایین، BTC/USD رشدی 40 درصدی را در کمتر از 24 ساعت تجربه کرده است. یکی از مبادله‌کنندگان مشهور در توییتر به نام Rekt Capital همزمان با این رشد بازار، طی چندین پست اعلام کرد: ” بیشترین رشد در بازار زمانی اتفاق می‌افتد که احساسات درون بازار به شدیدترین حد خود برسند.” Rekt Capital همچنین ذکر کرد که ترس از رمزارزها و حس طمع، شاخص‌های کلیدی احساسات، عملا از مارس 2020، زمانی که رمزارزها سقوط کردند، پرتکرارترین رفتار در این محیط بوده‌اند. با رشد آلت کوین‌ها، موقعیت‌های مناسبی برای بهره‌وری جریان یافته و Cardano’s ADA به بالای 70 درصد و Dogecoin به بالای 55 درصد رسیده‌اند.

البته داج کوین به لطف فعالیت‌های توییتری مدیرعامل تسلا و SpaceX، Elon Musk، که در روز پنج‌شنبه به برنامه‌ای جهت رساندن قیمت داج کوین به 1 دلار اشاره کرد، رشد چشم‌گیری داشته است. ده رمزارز برتر از نظر سرمایه بازار، شاهد رشدی 40 درصد بوده‌اند و بدین ترتیب بیت کوین این توکن‌ها را به جایگاه چند روز پیششان بازگردانده است. قیمت اتریوم نیز در این زمان 40 درصد رشته داشته است، در حالی که پیش از این در قیمت زیر 2000 دلار گیر کرده بوده است.

 

[irp posts=”31869″ name=”اوج‌گیری بی‌سابقه بیت کوین و مفاد جدید صنعت و معدن برای ماینرها”]

 

قیمت ارزهای دیجیتالی کاملا فرار بوده و نمی‌توان مشخصا گفت که چه زمانی رشد و کاهش خواهند داشت. پیش از این نیز در ماه گذشته بیت کوین پس از یک صعود بی‌سابقه، دچار نزول شده بود که البته بعد از چند روز به اوج خود بازگشت. در این بین می‌توان گفت تنها داج کوین نرخ با ثبات‌تری داشته که البته این نرخ را مدیون ایلان ماسک و حمایت‌های پی در پی وی به صورت پست‌هایی در شبکه‌های مجازی می‌باشد. همچنین ایلان ماسک چندی پیش نیز محموله مورد نیاز برای سفر موشک خود به ماه را، با استفاده از داج کوین تهیه کرده بود.
در ادامه اگر میخواهید تفاوت کوین و توکن را بدانید حتما این مقاله را بخوانید.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-gains-40-in-a-day-as-altcoins-cardano-and-dogecoin-join-42k-btc

 

[irp posts=”31818″ name=”رشد 7000 درصدی داج کوین و ورود بیت کوین به سینمای ایران”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.