رشد تاریخی دوج کوین و بیت کوین، بررسی وضعیت این دو ارز

رشد تاریخی دوج کوین و بیت کوین، بررسی وضعیت این دو ارز

در روز گذشته شاهد یک رشد تاریخی دیگر از بیت کوین بودیم و این ارز توانست بالاخره از 63 هزار دلار عبور کند و رکورد قیمت جدیدی از خود به‌جای بگذارد. بیت کوین با یک مقاومت 65 هزار دلاری مواجه است که باید دید آیا می‌تواند از آن عبور کند با خیر؟! از طرفی دیگر دوج کوین که در ماه‌های اخیر توجه زیادی به آن شده نیز رشد خوبی داشته است و به بالاترین قیمت تاریخ خود رسیده است.

 

[irp posts=”30193″ name=”شاخص وضعیت ماینرها وعده‌ی رکوردشکنی بیت کوین را می‌دهد؟”]

 

بر اساس داده‌ها و اطلاعات کوین تلگراف، دوج کوین در روز سه‌شنبه از کف 0.07 دلار کار خود را شروع کرد و با رشدی حدود 36 درصد توانست به قیمت 0.06 برسد. همچنین شایان‌ذکر است که حجم معاملات دوج کوین در این روز معادل 5.4 میلیارد دلار بوده است.

این رشد و افزایش قیمت برای دوج کوین در سال 2021 امری بسیار قابل‌انتظار بود چراکه اقبال عمومی زیادی به آن رسیده بود و همچنین افراد مشهوری مانند ایلان ماسک، حسابی به این ارز پرداخته بودند. حدوداً 2 روز پیش از شروع این روند صعودی، داده‌های Vortecs در کوین تلگراف مارکتس نیز چنین اتفاقی پیش‌بینی کرده بود.

پس از دوج کوین خوب است نگاهی به پرچم‌دار ارزهای دیجیتال، یعنی بیت کوین نیز براندازیم. بیت کوین توانست از 63000 دلار عبور کند و وارد محدوده‌ی 64 هزار دلار نیز شد و حالا باید دید که آیا می‌تواند خط مقاومت 65 هزار دلاری را بشکند یا خیر! مقاومت بزرگ بعدی که در انتظار بیت کوین است را می‌توان 77 هزار دلار در نظر گرفت.

 

[irp posts=”26717″ name=”هرکس می‌گوید بیت کوین مرده، اشتباه می‌کند!”]

 

این عدد بر اساس تحلیل‌ها و آمارهای مربوط به این ارز به‌دست‌آمده و نمی‌توان آن را قطعی دانست اما تحلیل بسیاری از کارشناسان این‌چنین است. همچنین در ادامه‌ی راه نیز خط مقاومت 100 هزار دلار می‌تواند حسابی بیت کوین را به چالش بکشد. جان پرلستون، ناشر CryptoPatterns معتقد است بیت کوین در کوتاه‌مدت دچار مشکل خواهد شد. وی گفت:

هنوز چندین شاخص وجود دارند که اشاره به وضعیت اشباع خرید دارند و نمودار هفتگی الگوی نزولی دارد که نشان‌دهنده معکوس شدن روند قیمت در یک تا سه هفته آینده است.
از طرفی دیگر، جیسون لاو که مدیر ارشد عملیاتی در صرافی اوکی کوین است نظر مثبتی درباره‌ی بیت کوین دارد و معتقد است بیت کوین بالاخره توانسته مقاومت 61 هزار دلار را رد کند و حالا می‌خواهد روند صعودی جدیدی را شروع کند.

وی افزود:

اخیراً شاهد ایجاد سطح‌های حمایت در 50000 تا 51000 دلار و 55000 تا 56000 دلار بودیم و اگر قیمت در بالای سطح 61000 دلار باقی بماند، این منطقه به سطح حمایت جدیدی برای بیت کوین تبدیل خواهد شد.

به‌طورکلی تحلیل‌های زیادی برای بیت کوین وجود دارند اما بسیاری از آن‌ها، روند صعودی این ارز را پیش‌بینی کرده‌اند و مقاومتی در محدوده‌ی 70 هزار دلار را ترسیم می‌کنند.

شما عزیزان می‌توانید اخبار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به‌طور روزانه از وبسایت ما پیگیری نمایید و همچنین مقاله ریسک سرمایه گذاری دوج کوین را مطالعه کنید.

 

[irp posts=”27155″ name=”هدف جدید بیت کوین، بیش از 58 هزار دلار است”]

 

منبع:https://coinsara.com/dogecoin-doge-hits-a-new-ath-as-bitcoin-bulls-try-to-flip-63k-to-support/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.