رسیدن بیت کوین به 61800 دلار نشانه‌ی خوبی است!

رسیدن بیت کوین به 61800 دلار نشانه‌ی خوبی است!

بیت کوین در ساعات گذشته یک رکوردشکنی دیگر کرد و قیمتش به 61800 دلار رسید و این بیشترین قیمتی است که در تاریخ بیت کوین دیده می‌شود. بعدازآن که بیت کوین به 58 هزار دلار رسید و سرمایه‌گذاران را حسابی امیدوار کرده بود، یک افت ناگهانی همه را شوکه کرد و حتی دیگر رمز ارزها نیز تحت تأثیر بیت کوین دچار افت قیمت شدند و درمجموع روزهای سختی برای بازار رقم زد؛ اما در روزهای اخیر شاهد شروع روند رشد جدیدی بودیم و درنهایت چند ساعت پیش بیت کوین رکورد تازه‌ای خود به‌جای گذاشت.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

تحلیل وضعیت بیت کوین

آنالیزها و بررسی‌ها امیدهای زیادی برای رشد بیت کوین را نشان می‌دادند و پیش‌بینی می‌شد که اگر این ارز بتواند به 58 هزار دلار برسد، می‌تواند از آن عبور کند و رکورد بزند که همین‌طور هم شد! با توجه به شرایط فعلی و حمایت بسیار خوبی که بازار از خود نشان می‌دهد، انتظار می‌رود بیت کوین همین محدوده را حفظ کند و یا حتی بالاتر نیز برود، البته باید منتظر ماند و واکنش دیگر رمز ارزها و همچنین سرمایه‌گذاران را دید تا بتوان نتیجه‌گیری بهتری کرد. آقای Philip Swift به‌عنوان یکی از فعالان و سرمایه‌گذاران بازار رمز ارزها، عدد 70 هزار دلار را مقصد بعدی بیت کوین می‌داند که شاید کمی بلند پروازانه باشد اما این ارز نشان داده که توانایی انجام هر کاری را دارد!

وضعیت دیگر بخش‌های بازار

در این میان اخبار خوب دیگری نیز برای ارزهای دیجیتال به گوش می‌رسد! به نظر می‌رسد صرافی FTX در حال مذاکره است تا بتواند اسپانسر ورزشگاه تیم بسکتبال میامی‌ شود و درصورتی‌که این توافق به مرحله‌ی اجرا برسد، اسم این ورزشگاه به FTX arena تغییر می‌یابد. از طرفی دیگر حراجی بزرگی که بی پل به راه انداخت و توانست یک اثر هنری مبتنی بر کریپتو را به قیمت بیش از 89 میلیون دلار بفروشد، از دیگر اخبار خوب برای رمز ارزها و دنیای کریپتو است.

 

[irp posts=”26216″ name=”بیت کوین چیست؟ 0 تا 100 دانستنی‌های مهم بیت کوین”]

 

رکورد جدید بیت کوین جرقه‌ای زده است و حالا آرام‌آرام دیگر ارزها نیز در حال واکنش نشان دادن هستند و به نظر می‌رسد مانند اکثر وقت‌ها، می‌خواهند پیرو بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا باشند.

وضعیت دیگر بخش‌های بازار
آنالیزها و بررسی‌ها امیدهای زیادی برای رشد بیت کوین را نشان می‌دادند و پیش‌بینی می‌شد که اگر این ارز بتواند به 58 هزار دلار برسد، می‌تواند از آن عبور کند و رکورد بزند که همین‌طور هم شد!

بیت کوین یک‌بار دیگر باقدرت توانست شرایط سخت و فشارهای زیاد را از بین ببرد و حالا باید ببینیم که روند رشد خود را تا کجا ادامه می‌دهد و آیا می‌تواند در روزهای آیند رکورد جدیدی را ثبت کند یا خیر! همان‌طور که گفتیم و در حال حاضر نیز در حال اتفاق افتادن است، دیگر رمز ارزها تأثیر زیادی از بیت کوین می‌گیرند و احتمالاً در روزهای آینده شاهد وضعیت خوبی از بازار خواهیم بود.

شما عزیزان می‌توانید به‌صورت روزانه اخبار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را از وب‌سایت ما پیگیری کنید تا جدیدترین اطلاعات در این حوزه را به دست آورید.

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

 

لینک منبع: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-rally-to-61-800-shows-btc-bulls-are-in-full-control

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.