رابین هود کیف پول خودش را راه اندازی می کند

اخبار میداس سرمایه-رابین هود کیف پول خودش را راه اندازی می کند

رابین هود به عنوان یک از بهترین پلتفرم های جهان قصد دارد از ماه اکتبر اقدام به ایجاد یک کیف پول مجازی و غیر متمرکز کند. این پلتفرم تا به امروز به عنوان یک واسط و یک عامل برای خرید و فروش ها در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شد. اما ظاهرا راهبین هود قصد دارد وارد مرحله ای تازه شود و خدمات جدیدی را به کاربران خود ارائه دهد.

 

[irp posts=”47364″ name=”ریزش قیمت بیت کوین، رسیدن به ارزش واقعی یا ترس سرمایه گذاران؟!”]

 

رابین هود پلتفرمی رایگان است که حتی برای انتقال و خرید و فروش ارزهای دیجیتال کارمزدی دریافت نمی کند و همین موضوع باعث محبوبیت بسیار این پلتفرم شده است. اما نکته ای که وجود دارد این است که رابین هود تنها خدمات خودش را به افراد آمریکایی ارائه می دهد. البته کاربران کشورهایی مانند ایران می توانند به سادگی و با استفاده از vpn از امکانات این پلتفرم جذاب استفاده کنند.
به گزارش cointelegraph، رابین هود قصد دارد از ماه اکتبر اختیار عمل بیشتری در بازار به دست بگیرد و با ایجاد سامانه کیف پول احتمالا امکان نگهداری و انتقال سرمایه به شکل های مختلف نیز فراهم می شود.

 

[irp posts=”47052″ name=”ترکیه با ارزهای دیجیتال می جنگد!”]

 

همچنین u.today طی گزارشی اعلام کرده است که این پلتفرم قصد دارد طی چند ماه آینده ارزهای دیجیتال را با عناوین مختلف وارد ترازنامه مالی خود کند. بنابراین می توان اینگونه گفت که رابین هود جزو اولین شرکت های معتبر جهانی است که تصمیم گرفته است از بیت کوین و ارزهای دیجیتال در ترازنامه مالی خودش استفاده کند. این خبر می تواند تاثیر خوبی در این روزهای بازار داشته باشد.(در ادامه مقاله آینده استخراج ارزهای دیجیتال را مطالعه نمایید)

 

[irp posts=”47179″ name=”بیت کوین در تگزاس تفنگش را درآورد!”]

 

منبع:

https://u.today/robinhood-might-add-crypto-to-its-balance-sheet

https://cointelegraph.com/news/robinhood-confirms-crypto-wallet-feature-on-app-starting-in-october

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.