دنیای ورزش، سکوی پرتاب ارز دیجیتال در سال 2021

دنیای ورزش، سکوی پرتاب ارز دیجیتال در سال 2021

سال 2021 را می توان سال اوج همکاری دنیای ورزش با ارزهای دیجیتال دانست. در واقع سال گذشته ورزش تبدیل به محلی برای کاربردی نشان دادن ارزهای دیجیتال شد. این اتفاق باعث شد تا بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سال نسبتا متعادلی را پشت سر بگذارند.

 

[irp posts=”51309″ name=”بیت کوین مخالف سیستم متمرکز نیست!”]

به طور کلی می توان گفت که ورزش زمینه ای است که طرفدار بسیاری دارد. هر کدام از انسان های روی کره خاکی به هر حال به یک ورزش یا فعالیت بدنی علاقه مند هستند و اگر خودشان هم به صورت مستقیم در آن دخیل نباشند، از تماشای آن لذت می برند. از این رو می توان گفت که ورزش محل مناسبی برای نشان دادن بسیاری از مفاهیم است. این اتفاق باعث شد که بیت کوین و به طور بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری زیادی در این حوزه داشته باشد.

 

[irp posts=”51267″ name=”ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال در چین، به کام آمریکا و دیگران”]

اگر کمی دقیق تر به سال گذشته نگاه کنیم، متوجه می شویم که لیگ بسکتبال آمریکا، فوتبال آمریکایی و اروپایی بیشترین تاثیرگذاری را در ارزهای دیجیتال داشته و دارند. این حوزه های ورزشی مهمترین و مطرح ترین ورزش ها در اروپا و آمریکا محسوب می شود. بنابراین کاملا مشخص است که با توجه به طرفدارانی که در این حوزه های ورزشی وجود دارد، اساسا بیت کوین و ارزهای دیجیتال در این مناطق از دنیا رشد قابل توجهی داشته و دارند.

 

[irp posts=”51282″ name=”یک کیف پول چند صد تایی از بیت کوین بعد از ده سال فعال شد”]

نکته مهم دیگر این است که در دنیای ارزهای دیجیتال هیچ مفهومی به اندازه ” کاربرد ” اهمیت ندارد. در واقع مادامی دنیای ارزهای دیجیتال بتواند کارکرد و کاربرد خودشان را ثابت کنند رشد می کند و به حیات خودش ادامه می دهد. دنیای ورزش محلی بود که ارزهای دیجیتال ثابت کرد و به نمایش گذاشت که می تواند کارکرد خوبی داشته باشد. این را می توان مهمترین کارکرد حوزه ورزش برای ارزهای دیجیتال دانست.

منبع:
https://cointelegraph.com/news/touchdown-goal-knockout-crypto-and-sports-collide-in-2021

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.