دلایل مضر بودن استخراج ارزهای دیجیتال

دلایل مضر بودن استخراج ارزهای دیجیتال

برخی از افراد معتقد هستند که استخراج کردن ارزهای دیجیتال جز کارهای خطرناکی است که انسان به آن دست می زند و بسیار مضر است. کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین با هدف حفظ سلامت محیط زیست و انسان در بیانیه ای به طور مستقیم به این نکته اشاره کرد که استخراج کردن ارزهای دیجیتال کار نادرستی است؛ بنابراین بهتر است تا مردم در سراسر دنیا از انجام این کار نادرست دوری کنند تا عمر

 

[irp posts=”49777″ name=”شیبا، در مسیر پیشرفت”]

 

محیط زیست افزایش پیدا کند و انسان بتواند در محیط سالم تری زندگی کند.
اکنون ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش اید که استخراج ارزهای دیجیتال دقیقا دارای چه عواقبی است که کمیسیون توسعه و اصلاحات کشور چین آن را مضر اعلام کرده است؟
از اصلی ترین مضرات استخراج ارزهای دیجیتال، انتشار ماده ای سمی به نام کربن و مصرف بیش از حد انرژی است. از طرفی دیگر نیز این کمیسیون دارای برنامه های مختلفی برای آینده است تا بتواند با استفاده از این برنامه ها از ماینینگ ارزهای دیجیتال در تمامی ابعاد و سطوح جامعه جلوگیری کند.

 

[irp posts=”49891″ name=”تورم در آمریکا رکورد می زند!”]

 

در صورت عدم استخراج ارزهای دیجیتال، طبیعت و محیط زیست انسان دارای سلامت بیشتری می گردند. پس می توان مزایای عدم ماینینگ ارزهای دیجیتال را به موارد زیر تقسیم کرد:
1- ارتقاء بهینه‌سازی ساختار صنعتی کشور
2- بهبود مصرف انرژی
3- کاهش انتشار کربن

China calls crypto mining ‘extremely harmful,’ but not for this reason

این روزها در مورد صنعت ارز دیجیتال زیاد صحبت میشود که میخواهند بدانند ارزدیجیتال چه است و صنعت آن چگونه است، اگر میخواهید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

 

[irp posts=”49722″ name=”ایلان ماسک دوج کوین را ترجیح می دهد!”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.