دلار در خط غیر مطمئن قیمتی

دلار در خط غیر مطمئن قیمتی

روز گذشته ( 25 اردیبهشت ) دلار در کنال قیمتی 30 هزار تومان باقی ماند. در ابتدای روز دلار با نوسان مثبت مواجه شد و به نظر می رسید که فشار فروش خوبی برای حفظ این کانال وجود دارد. با نزدیک شدن به ساعات پایانی معاملات نوسانات به سمت منفی کشیده شد و بدین ترتیب قیمت دلار همچنان در کف کانال 30 هزار دلار باقی ماند.

 

[irp posts=”49994″ name=”36 میلیون دلار از ارزهای دیجیتال دزدیده شد!”]

همچنین روز گذشته قیمت سکه امامی با افزایش حدود 360 هزار تومانی به رقم 14 میلیون 460 هزار تومان رسید. با توجه به کاهش قیمت انس جهانی و تغییر نه چندان زیاد قیمت دلار حباب سکه با افزایش مواجه شد و به رقم یک میلیون پانصد هزار تومان رسید.

[irp posts=”51625″ name=”آیا امکان ریزش قیمت بیت کوین تا مرز 20 هزار دلاری وجود دارد؟”]

به نظر می رسد بازار در وضعیت نامشخصی قرار دارد. به بیان ساده تر خریداران و فروشنده ها در این بازار بیشتر منتظر اخبار سیاسی و اقتصادی هستند. در واقع به نظر می رسد قیمت دلار در کانالی قرار دارد که با اخبار مثبت یا منفی می تواند روند صعودی یا نزولی نسبتا شدیدی به خود بگیرد.

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

در صورتی که اخبار مذاکرات و روابط سیاسی مثبت باشد احتمالا باید شاهد شکسته شدن قیمت دلار به سمت پایین باشیم. اما اگر ایران نتواند با طرف های سیاسی خود به مذاکره مناسبی برسد احتمالا قیمت دلار از کانال 30 هزار عبور می کند و باید منتظر نوسانات شدید قیمتی آن باشیم.

 

منبع:

https://tejaratnews.com/قیمت-دلار-امروز-26-اردیبهشت-1401

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.