دریافت سرمایه‌هایی کلان، توسط فعالان حوزه رمزارزها

دریافت سرمایه‌هایی کلان، توسط فعالان حوزه رمزارزها

شرکت‌های حوزه رمزارزها با رشد این صنعت در سال‌های اخیر، پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته‌اند. گزارشی که اخیراً از Forbes منتشره شده است، آمار گسترده‌ای از سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در بلاک چین و دارایی‌های دیجیتالی را نشان می‌دهد. Forbes در روز جمعه طی گزارشی نوشت:« Circle، سازنده دومین ارز دیجیتالی بزرگ دنیا یعنی USDC، به‌تازگی مبلغ 440 میلیون دلار سرمایه خصوصی از گروهی از سرمایه‌گذاران خصوصی، مؤسسات و غیره دریافت کرده است.

[irp posts=”38947″ name=”3 چیز که می‌توانید با بیت کوین به‌راحتی بخرید!”]

« Circle این قرارداد را در روز جمعه بست و سرمایه بسیاری را از طرف کمپانی تحقیقاتی و مدیریتی Fidelity، FTX و غیره دریافت کرده است. این گزارش همچنین جزئیاتی در رابطه با 12 شرکت فعال برتر در حوزه رمزارزها که سرمایه‌های مالی زیادی در طول سال‌ها دریافت کرده‌اند نیز منتشر کرده است که در صدر آن‌ها Circle قرار دارد. در جایگاه دوم شرکت Bitmain، ارائه‌دهنده خدمات استخراج رمزارزها، قرار دارد که در سال 2018 سرمایه‌ای معادل 422 میلیون دلار دریافت کرد.

بنابِ گزارش‌ها Forbes، شرکت Bitmain درواقع دو جایگاه در این فهرست دارد که دومین جایگاه آن به دلیل دریافت سرمایه‌ای دیگر در سال 2018 به مبلغ 292.7 میلیون دلار است. BlockFi با دریافت 350 میلیون دلار سرمایه در سال 2021، جایگاه سوم این فهرست را تصاحب کرده است.شرکت‌های حوزه رمزارزها در سال‌های اخیر سرمایه‌های کلانی دریافت کرده‌اند.
Dapper Labs و Blockchain.com به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند که 305 و 300 میلیون دلار سرمایه دریافت کرده‌اند. امسال تا به کنون سال بسیار خوبی برای کمپانی‌های حوزه

[irp posts=”38934″ name=”Uniswap بیش از بیت کوین پول به جیب می‌زند”]

رمزارزها، ازنظر جذب سرمایه مالی، بوده است. Forbes دراین‌باره گفته است:« از بین 12 سرمایه‌گذاری بزرگ حوزه رمزارزها در طول تاریخ، پنج‌‌ مورد از آن‌ها در سال 2021 بوده است.» به‌طورکلی صنعت رمزارزها در این سال شاهد رویدادهای خوب بسیاری بوده است. در این سال قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده و سایر رمزارزها نیز عملکرد بسیار عالی داشته‌اند. Coinbase نیز با دریافت سرمایه‌ای 300 میلیون دلاری در سال 2018، در لیست Forbes قرارگرفته است. این سرمایه‌گذاری شامل مشارکت Andreessen Horowitz و Polychain Capital نیز بوده است. سهام Coinbase در ماه آوریل 2021 در نزدک به‌صورت عمومی قرار گرفت.

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/stablecoin-company-earns-record-level-investment-sum-for-a-crypto-outfit

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.