درآمد ماینرهای بیت کوین رکورد زد!

درآمد ماینرهای بیت کوین رکورد زد!

از ابتدای این هفته درآمد ماینرهای بیت کوین به رقم بسیار بالایی رسیده است و به‌نوعی رکورد درآمدی آن‌ها شکسته شده است. در این هفته ماینرها به‌طور روزانه حدود 52.3 میلیون دلار درآمد داشته‌اند که رقم بزرگی به‌حساب می‌آید. ازجمله دلایل این افزایش درآمد می‌توان به رشد قیمت بیت کوین و رسیدن کارمزدها به حداکثر خود اشاره کرد.
بر اساس گزارش دیکریپت و طبق آمار و اطلاعات گلسنود، از ابتدای این هفته درآمد ماینرهای ارز بیت کوین به بیش از 52 میلیون دلار در روز رسیده است. در این گزارش آمده است که این اتفاق خوبی است چراکه با افزایش درآمد، تمایل ماینرها برای ادامه‌ی این کار بیشتر خواهد شد و شبکه‌ی بیت کوین به‌خوبی کار خود را انجام خواهد داد.

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

ماینرها دقیقاً چه‌کاری انجام می‌دهند؟

ماینرها با استفاده از کامپیوترها و پردازنده‌های قدرتمند خود، معادله‌های رمزنگاری را پردازش و حل می‌کنند و به روش‌هایی منجر به تائید تراکنش‌ها در شبکه بلاک چین بیت کوین می‌شوند. درواقع می‌توان این‌طور گفت برای هر انتقال بیت کوین و تراکنش، یک ماینر آن را تائید می‌کند. این کار انرژی زیادی را مصرف می‌کند و علاوه بر پرداخت هزینه سنگین انرژی مصرف‌شده توسط ماینرها، معمولاً از آن‌ها برای حجم مصرف بالایی که دارند، انتقاد می‌شود! بر اساس آمار امور مالی جایگزین دانشگاه کمبریج، ماینرها سالیانه 14.22 گیگاوات برق مصرف می‌کنند! برای درک بیشتر این میزان مصرف، جالب است بدانید که میزان کربن تولیدشده برای استخراج بیت کوین، معادل با کل کربن تولیدشده. شهر بزرگ لندن است.
میزان مصرف انرژی برای استخراج همه‌ی ارزها یکسان نیست و بیت کوین را می‌توان در دسته ارزهایی قرارداد که انرژی زیادی برای استخراج آن صرف می‌شود.

ماینرها برای انجام این کار درآمد کسب می‌کنند و در برخی از تراکنش‌ها نیز کارمزد بیشتر و پاداش نیز شامل آن حال آن‌ها می‌شود. در بستر بلاک چین بیت کوین، پاداش بلاک هر 4 سال یک‌بار نصف می‌شود تا از ایجاد تورم در بیت کوین جلوگیری شود اما بااین‌وجود ماینرها هنوز هم درآمد بالایی دارند.

 

[irp posts=”25073″ name=”سیگنال مهم بیت کوین در محدوده 45 هزار دلار!”]

 

 

باوجودآنکه اخیراً پاداش استخراج بیت کوین از 12.5 به 6.5 دلار رسیده است، اما هنوز هم ماینرها درآمد خوبی کسب می‌کنند و از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به افزایش قیمت بزرگ بیت کوین اشاره کرد. از طرفی دیگر تعداد تراکنش‌ها بالا رفته است و کارمزدها نیز افزایش‌یافته‌اند و این موارد هم از دلایل بالا رفتن درآمد ماینرها هستند. به‌طورکلی می‌توان گفت با بالا رفتن قیمت و پذیرش عمومی بیت کوین، تراکنش‌ها و فعالیت‌های شبکه زیاد شده است و این‌ها بهترین حالت را برای ماینرها ایجاد کرده‌اند.

اگر بیت کوین همچنان به قدرت‌نمایی خود ادامه دهد، مشاغل مختلفی را می‌تواند تحت پوشش خود قرار دهد و قطب بزرگی در زمینه کسب‌وکار باشد که افراد زیادی از سراسر دنیا را مشغول می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید اخبار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری نمایید.

 

[irp posts=”29028″ name=”رسیدن بیت کوین به 61800 دلار نشانه‌ی خوبی است!”]

 

منبع: https://arzdigital.com/bitcoin-miner-revenue-all-time-high/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.