داستان معروف شدن دوج کوین!

داستان معروف شدن دوج کوین!

ارز دیجیتال دوج کوین که در هفته‌های اخیر به‌واسطه‌ی توییت های ایلان ماسک خبرساز شده بود، یکی از شناخته‌شده‌ترین نام ها میان رمز ارزها است و در این مطلب می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم. دوج کوین ازلاکی کوین فورک شده است و این در حالی است که لاکی کوین نیز فورکی از لایت کوین است. این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید لایت کوین خودش نیز فورک بیت کوین است! درواقع دوج کوین یکی از چندین نوه و نتیجه‌ی بیت کیون به‌حساب می‌آید!

 

[irp posts=”24709″ name=”ایلان ماسک باعث سقوط دوج کوین شد!”]

سرگذشت دوج کوین

این ارز به‌طور رسمی در اواخر سال 2013 کار خوش را آغاز کرد و به‌طور چشم‌گیری سرعت بالایی در محبوب شدن داشت. دوج کوین به‌سادگی استخراج می‌شد و همچنین قیمتی نجومی نداشت و با هزینه‌ی نسبتاً کمی قابل‌خرید بود و برای کسانی که می‌خواستند کار کردن با رمز ارزها را تجربه و تمرین کنند، جدید و مهیج بود. این ارز در روزهای ممنوعیت بیت کوین در چین، کاربران زیادی را به دست آورد و توانست در حدود دو هفته، 300 درصد افزایش قیمت داشته باشد. در 25 دسامبر سال 2013 اولین حمله‌ی بزرگ علیه دوج کوین شکل گرفت و حدود 12000 دلار دوج کوین به سرقت رفت! در یک واکنش رسمی نسبت به این حمله، این‌طور بیان شد:

منشأ حمله هکری بود که به فایل سیستم دسترسی پیدا کرد و صفحه ارسال/دریافت را به ارسال به یک آدرس استاتیک تغییر داد.

اعضای جامعه‌ی دوج کوین برای بازپرداخت این خسارت به قربانیان اقدام کردند و به این کار به‌عنوان یکی از سخاوتمندانه‌ترین اقدامات در تاریخ نه‌چندان طولانی ارزهای دیجیتال ثبت‌شده است.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

این ارز دیجیتال در طول سال‌های گذشته با توجه به پروژه‌های مختلفی که راه‌اندازی و شروع کرده است توانست رشد خوبی از خود نشان دهد و همچنین تعداد کاربران خود را به شکل چشم‌گیری بالابرده است.

در این مسیر افراد مشهور زیادی از دوج کوین به‌طور مستقیم و غیرمستقیم حمایت کرده‌اند که این امر می‌تواند یکی از عوامل رشد این ارز باشد. کارول باسکین، جین سیمونز، مارک کوبان، کای گرین و در آخر ایلان ماسک به‌عنوان ثروتمندترین شخص در دنیا، ازجمله معروف‌ترین اشخاصی بوده‌اند که این ارز دیجیتال را حمایت کرده‌اند. ایلان ماسک که از خالق دوج کوین برای مبارزه با ربات‌های کلاه‌برداری کمک خواسته بود، رابطه‌اش با دوج کوین شروع شد. او در یک توییت نوشت:

دوج کوین می‌تواند ارز دیجیتال مورد‌علاقه من باشد. کوین واقعاً جالبی است!

او در اوایل سال 2020 نیز در توییتر خود نوشت:
سگ‌ها می‌ترکانند… آن‌ها بهترین کوین را دارند.
در ادامه به‌ویژه در دو ماه گذشته، توییت ها و اظهارنظرهای ایلان ماسک درباره دوج کوین، تکانه‌ای بزرگی به این ارز داده است و رشد بزرگی را برای آن ایجاد کرد.

 

[irp posts=”23189″ name=”يك كارشناس بازار ارز اعلام كرد: فضاي خاكستري بازار ارز…”]

 

در پایان می‌توان گفت که حمایت افراد مشهور، مفید بودن و کارایی این ارز و همچنین خبرساز بودن آن در زمان‌های مختلف، از اصلی‌ترین دلایل رشد خوب این ارز بوده‌اند. باید دید در ادامه‌ی مسیر دوج کوین، بازهم خبرها و موج‌های شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به پیشروی آن کمک کنند یا خیر!(مقاله ی ممنوعیت استخراج بیت کوین و ریسک سرمایه گذاری دوج کوین به شما کمک میکند اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید، پس از دست ندهید 🙂 )

لینک منبع: https://arzdigital.com/how-dogecoin-became-popular/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.